Copywrite får mer stryk enligt rykten.
"One of my boys who went to Scribble Jam (in Ohio) just told me he saw Icon the Mic King (of all people, also ironic cause he's the kid Vinnie punched at a show) straight up clock Copywrite in the face. Apparently, during the preliminary battles I guess either Icon or someone from his crew made a punchline about Copywrite either gettin' beat down or being a bitch, something along those lines and then Copywrite stepped to Icon and exchanged some words then Icon just straight punched Copy in the grill... Copy swung 2 or 3 times and MISSED... and I guess by that point it was broken up quickly... I'm sure you'll hear all about this all over other boards or someone else will come in here and give more details, maybe someone who was there... But my man who told me wouldn't lie about what he saw and a couple other people I talked to got calls from people at Scribble Jam saying the same shit... So.... whatever! This kid has been getting herbed since like 2002... every year it's something... I can't believe this dude is taken seriously... What a cornball... and to get punched by ICON THE MIC KING of all people? And lose? Sad... sad.. sad.. What's Copy gonna do now? Put out another video explanation to "kill the rumors" and show his "minor" injuries... LOL..." Nått mer att läsa: forums.undergroundhiphop.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Senast han fick stryk av en rappare var de ju också bara rykten till en början men visades sen (med bilder) att de var sant. Vänta och se bara
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahhhh, soft. Visste ja inte, vart kan man hitta den?
inte för att va sån, men vem fan e Copywrite?
Meth hahaha, så jävla klockrent; de pratar om de här snubbarna som om de är legender o grejer!
han e kändis fan
QuarterP å andra sidan sa han visst attd et ahde hänt bara att han inte blivigt spöad så illa som alla trode, hanf ick fortfarande bank. och seb1 komemr älska det här...faktum är att jag älskar det här. Copywrite aka the rapping punchbag
Legion=sötast
Copy är tung, synd att han aldrig blev signad på Roc-a-fella. Om man nu ska tro på dom rykterna.
genn Bahh, svingar man mot ngn och blir stompad sedan är det väll hans eget fel?
Legion=sötast
Tyckte att den förra beatdownen var årets internetscam, fast jag hejar på Copywrite, han är fan underdog i det här fallet! Sen är han ju skitbra också.
Hehe, jag gillar fan Copy, men detta är lite pinsamt. Få spö flera gånger. Snubben är ju fan stor och så kaxig som han är på skiva så borde han väl fan kunna backa lite? Hursomhelst så är han faktiskt, som sagt, bland dom grymaste just nu. Flow, p-lines, rim - han är dope! Föresten, var är filmen där han bortförklarar fighten med "def jux"? Skoob P21 Ja, dom snackare verkligen som att Copy är legend :S :S
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Hehe... jo att han är stor garanterar ingenting, den som vinner sånna här fighter är den som är sjukast. Fan va folk är på den här killen, aldrig hörrt nån låt med honom men jag tycker hiphopen börjar spåra ur jag tycker snarare att han tar dom där fighterna betyder att han har mer cojones än de flesta rappare som glider runt i skottsäkra limmos. "I jused to love her" hiphopen handlar om att hitta en utväg bortom våld i uppgörelser.
Eccan P18- org12 är väl också rätt stor o kaxig och enligt internetrykten liksom de här så ska han ju i princip skitit på sig då Ken gick upp o konfrontera honom. (Säger inte att det här är sant)
men shit, orka bry sig om det här. inge coolt ju... inte precis som att camu slog till honom den här gången också. kasst. copywrite är en känslig liten varelse, och spö ska han har. dock ska han få spö av mhz isf.
nördrappare som inte vågar gangbanga
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
hahaha, lökig film! Hahaha, vafan, han borde ju fatta att en sån film bara gör saken värre!
i roll like a bat out of hell
Blueprint säger
"I just got off the phone with some cats and this shit is true.
Aparrently him and Ikon got into it over money. Probably the scam Copy was running a few years back where they would get cats to pay for beats but he wouldnt actually send the beat. So apparently they run into eachother for the first time and get into it.
Word is Copy swung first on Ikon and missed.
Word is Ikon swung on Copy and connected.
Word is Copy hit the ground.
Then security and people rushed in and threw them both out.
This is what i was told, it may not be completely accurate, but i find this shit to be so funny that i cant help but indulge in this kinda gossip."
Bild
snyggt av copywrite å smita in lite reklam i slutet =)
Genn golvad då...nöjd?
Legion=sötast
detta förändrar väll fortfarande ingenting ? Copywrite är fort en duktig rappare. Och han är hetare på micen än dem flesta amerikanska rappare.
Battlerappare
2005-08-14 21:49
weathermen snubbarna inte kommit någonstans? Cage droppar årets bästa platta, El-p äger Def Jux, Aesop Rock har blivit mkt större resten står rätt stilla ja :>
:c
Kan man inte slåss spelar det ingen roll hur skillad man är på micken... ehh?
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
hiccory P20 har inte sagt nåt annat heller.. aggro tack! ska bara se om jag kan se .mov-filer. Om Quick Time är enda lösningen blir jag ledsen ;)
Battlerappare
2005-08-14 22:50
Aesop och El-p är visst med i Weathermen. Copywrites texter är inget jämfört med Cages (min åsikt)
:c
genn El-P har varit det ett braaaaa tag och Aesop blev nyss ny medlem. peace
genn och det du nyss skrev var inte subjektivt? ...stackare
genn can't wait!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
genn hänvbisar till prims inlägg Prim P20 Vad såg du fel?
genn så för att vara ett crew så msåte man vara produktiva som en HEL grupp?
genn Och du tror inte att dom gör låtar som inte släpps direkt?
tänkte även skriva som empire...
genn.. Hela gänget har släppt en hel djävla del under åren sen the conspiracy, antagligen håller inspelningen av the new left på as we speak.. Har ju fullkomligen flugit ut nya album ur weathermen-gänget. Synd att copywrite stack därifrån, men det rör inte mig i ryggen. Skutta av Copy's balle, du går till överdrift när du höjer han till skyarna.
märks att jag har varit ute ur game:et ett tag. även om jag tycker att cage, copywrite, dom flesta weathermen- och eastern conference-snubbarna är hur grymma som helst så verkar jag ha noll koll nu för tiden. vet att copywrite lämnat e.c iaf. vet inte varför dock.. sen har jag inte hört nått om det där med att copywrite ska ha blivit slagen innan det här, i samband med att han lämnade e.c.(?) fan, jag är pinsamt ouppdaterad. nån som har lust att förklara lite för mig eller ge mig lite länkar så att man kan läsa på lite?
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
HAHA! Jag backar Icon The Mic King hela vägen! Snackade med honom om detta senast igår och inatt om det! Copywrite fick vad han förtjänade och det förtjäande han jävligt ordentligt! Glöm inte att lyssna på Icons Nya Material som innehåller beats ifrån Large Money! Copywrite har bara blivit en stor diva den senaste tiden.. Han var down to earth ett tag... Så fort Jakki the motamouth gick in så blev det tjurigt mellan mig och Copy för det var bara Jakki som diggade mig ur hela den högen... Så Copywrite och han andra snubben Tamu or Camu har alltid varit big headed enda sen dag ett.. De är tunga artister jag förnekar inte det.. Men han fick vad han förtjänade.
Våld
sädesvätska
Genn: Jag skiter i vad copywrite gör osv.. Tyckte bara att han förtjänade det eftersom jag vet vilka han blåste tidigare. Jakki har alltid diggat mig men inte han och Camu hahha... Jag hänger inte med underground svängarna jag skiter i fingret hit och fingret dit.. Det är alltid hatten av för vem som än tjänar pengar hate aldirg på något sånt.. Angående lökiga svenne producenter så jobbar Trax It Ryte ifrån Large Money som Engineer i Swiss beats studio så kom inte hit och yra runt.
Inte nog med det så sa du M.E.T.A Då menade du Meta 4 Ace Omega antar jag om jag inte har fel och han proddar jag också.. Han vet vad jag tycker om Copywrite också haha för att förr i tiden skulle vi också prodda hela MegaHertz gänget men nu känns det som det kvittar.. Önskar alla de lycka till och jag kommer få tag på Jakki The Motamouth inom kort så kommer vi prodda honom igen som vi gjorde förr!
jag antar att jag inte heller hanger med sa bra nu for tiden men har copywrite ocksa splittat fran mzh crew?
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin
Snyltgäst, skulle snarare säga att Camu splittrats från MHz. Jakki ingår ju i ODOT-crewet. Genn. Lyriskt ljusår före defjux/weathermengänget är en grymt subjektiv åsikt. Finns olika koppar med té. Sen håller jag inte med om att Cage är kvar på samma nivå som förr. Har du ens lyssnat på Hell's Winter? Att Camu och Cage skulle betett sig fittigt när dom jumpade Copywrite är väl en del sanning i. Men om Copy har trashtalkat dom, så förtjänar han trots allt att bli jumpad. Sen att han whoppade Camu Tao var bara roligt. Copy stod på sig där iaf. Du vet själv att jag diggar Copywrite och har alltid gjort det. Men jag gillar nuvarande Weathermen-rostern lika mycket om inte mer..
genn, det var planerat, det är ju uppenbart.. De hade ju kunnat vart en 20 pers som stompade skiten ur han, men Camu ville göra upp en mot en. Fittigt.. njaaae.
Copy spöade Camu, förstår inte varför det var så illa. Planen slog tillbaks på dom liksom.
Ingen som uppmärksammar det faktum att det är Copy OCH Jakki som är med i ODOT? Jakki för fan! JAKKI! Meta4ce och Catalyst är fan grymma! King Dom ser ut som värsta avdankade n*syncmedlemmen, men han skiner på Cruise Control...
Tycker ändå det är oerhört barnsligt av weathermen, men dom är fortfarande grymma! Är inte Aesop med dom nu?
Peachy, jag tror och hoppas det verkligen.. Jakki är grymt underskattad förövrigt, F.H.H på Rjd2's förrförra släpp är helt galet bra..
oi! kolla ughh för alla de andra bilderna av händelsen.
Legion=sötast
Legion.. gött, ska genast kolla. Fast har glömt mitt konto tror jag, fan.
ModernDrunkard P19
behöver ju itne logga in för att checka bilderna!
Direktlänk
Nu väntar jag ifos på kommentar/bilder från Copy, för checkar man sista bilden så ser det ut som Copy är uppe igen och redo för att dunka på Icon.