I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Brand Nubian???

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-07-24 22:16

Brand Nubian???

Har hört detta namn lite då och då men inget som fastnat, låna en skiva av en polare(Foundation)

tyckte den var fet!sen slog det mig att en av dessa herrar spelade Supreme alah i oz???? stämmer detta?

Blood Buds N beers!

2005-07-24 22:24
OK, kolla in dom tidigare sakerna! 'In god we trust' är bland det enda jag lirar nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-24 22:25
yes, stämmer. du lånade rätt skiva oxå :)
vem har du lånat av?
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2005-07-24 22:33
grand puba är ju ett måste, enligt mig. har knappt lyssnat på skivorna utan honom.

2005-07-24 22:36
Sadat X & Lord Jamar är ju inga pajasar heller.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-24 22:44
Nej fan, absolut inte. Skulle tycka precis samma sak om det var nån av dom som saknades. Det ska vara dom 3 lixom..

2005-07-24 22:50
Jo, dom är bra alla tre, det är DJn som inte tycktes tillföra gruppen särskilt mycket.

2005-07-25 02:51
aight aight, har uppenbart missay ett fett kapitel in hip hop history!
Blood Buds N beers!

2005-07-25 13:10
Btw....trummorna i spår sex känns väldigt bekant? dmx?
Blood Buds N beers!

2005-07-25 17:22
Själv tycker jag Brand Nubian är ubertråkiga, typ såpass att jag inte ens skulle lyssna på rap/hiphop om alla artister var i samma stil.

Säger inte detta för att provocera utan för att det vore intressant att höra de med totalt motsatta åsikter än mig själv motivera varför de rådiggar Brand Nubian.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com

2005-07-25 22:07
Mjo.. Bra skrivet, så vad har jag att tillföra Tobbe's rader.. För det första grymma MC's med egen röst & stil som man skulle känna igen direkt var som helt.
Älskar också deras Läror/retorik & slangen till den. Det var dom rätt tidiga med (gjorde det bra) också.
Förresten, jag har mest fastnat för dom tidigare sakerna egentligen.
Det är bara grejjer dom funkar för mej också.. Utan en annan förklaring än att jag går loss.

På nåt sätt måste låten med Kurious & Sadat X in på Tobbes lista också. Mansion & a yacht, heter den så?