I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Busta Rhymes konsert?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-07-18 22:22

Busta Rhymes konsert?

det gick en busta rhymes konsert på svt:s musikbyrån för några månader sen och jag undrar bara om någon vet vart jag kan få tag på den videon.

vet inte om det här är rätt forum men det får gå ändå..
tack på förhand.

pöjs

fyfan vad jag e smart!

2005-07-18 22:36
jag skrev till SVT för ett tag sen angående programmet från Hultsfred 97 när Wu-Tang var där, men fick aldrig nåt svar. men jag tror ändå att vem som helst ska kunna köpa SVT-program.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"

2005-07-18 22:37
Det var delar ur hans DVD "Everything remains raw".
Finns bland annat här
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2005-07-19 04:08
det var väll ändå en förhållandesvis dålig busta konsert? publiken avr ju långt från bra.
Legion=sötast

2005-07-19 13:20
ja den va inte så bra.. busta e ju grym både live o i studion men för o va busta va de medel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-19 13:34
den konserter va riktig tung.. haha i slutet när splif vred ur tröjan och sa (man har inte gjort en bra spelning om man inte kan vrida ur tröjan så här). Dom flöt väl på ganska friskt. tror inte publiken blev besvikna inte TV-tittarna heller för den delen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-07-19 13:59
hehe ja de va ball när spliff gjorde det.
jag tyckte som sagt det var en medelmåttig spelning.. alltid grymt att se busta men tja.. Han flöt iaf på galet på break yo neck!

2005-07-19 13:59
och man får inte glömma Never Scared remix.. härligt ös i hans flow där!
resten av låtarna kändes medel.. för o va busta alltså!