I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slim Thug - Already Platinum

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-07-03 17:54

Slim Thug - Already Platinum

Har lyssnat på albumet hela dagen och jag kan rakt av säga att det är bland det tyngsta från the dirty south detta året. Sinnessjukt bra album, rekommenderas!

Virginity is like a ballon, one prick and it's GONE.

2005-07-03 18:00
Breez

Jag håller med dig helt och hållet.
Tyngst på skivan måste ändå vara "Like a Boss" och skönast är ju lätt "This is my life" .

Han är så förbaskat Heavy!

2005-07-04 20:56
Tycker den var klart intressant, Neptunes är dock alltid Neptunes och Pharell tyvärr alltid Pharell, det blir lite tjatigt. Men det finns en hel del tunga spår.
crack

2005-07-04 21:08
MistaDontPlay

det va bara en advance som fanns ute i vintras, nu har den riktiga retail versionen släppts..den som säljs i butikerna

2005-07-05 00:24
Click Clack är ju absolut skönaste låten ...... bara den där pusha snubben förstör den lite .... men är en bra skiva ..... trodde den skulle vara mycket sämre efter den där advancen som inte hade specielt bra låtar
RIP DJ SCREW

2005-07-05 00:28
Har skivan släppts nu? Skulle ju igentligen kommit i vintras typ, sjukt mycket förseningar. Men Slim Thugga Motherfucka är tung iallafall!!!!!!!

2005-07-05 11:01
Den skivan ja hade innan va bara ngra låtar som va samma inte dom fetaste, bla click, clack som nån nämnde där uppe. Jag tycker skivan är sjukt bra, bättre än va ja trodde kommer absolut beställa den.
"Italian stallion" 10 years of Connection!

2005-07-05 11:18
www.slimthugthaboss.com

Grym skiva helt klart köpvärd.
Scandalouz, Grizzly Boyz
R.I.P Hawk