I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vad heter låten!?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-06-24 13:57

vad heter låten!?

har haft den på datorn förr men minns inte va d den heter.. kommer ihåg att dom sjunger ungefär så här i början: there's no return.. bla bla bla.. och senda börjar första versen...någon som ve vad den heter?? har för mig att det är dilated peoples eller gangstarr men jag hittar inget på internet...

piiiz

Rappare som inte kan flowa och skryter, är fan lika pinsama som svenskar som bryter..!

2005-06-24 14:09
Canibus - No Return från Rip The Jacker?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-24 14:13
skulle kunna vara.. ska kolla upp den. thanks
Rappare som inte kan flowa och skryter, är fan lika pinsama som svenskar som bryter..!

2005-06-24 15:19
Rätt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-24 16:02
Eller förklara beatet lite

2005-06-25 16:11
hmm okej.. tyvär så var det ingen av ovanstående låtar.. men ni får fortsätta gissa ändå:)måste ha låten...

okej.. lite mer förklaring av låten..hmm..introt går ungefär så här: there's no return 4x efter det kommer trummor och bas med en snabb tempo ökning. jag kommer inte ihåg vilket instrumment det är i versen men det är en ljus slinga som går i hela beatet... rapparen/rapparna är självklart utländksa antagligen från usa eller liknande eftersom jag skriver i denna tråden..

fortsätt leta!!:)peeees

2005-06-25 17:00
dilated peoples har en som heter no retreat, orkar inte läsa dina förklaringar, bara gissar rakt ut

2005-06-25 17:05
tack killar men jag hittade den själv:D
piiis

2005-06-25 17:10
vilken var det?