I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hultsfreds akterna

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-06-10 17:57

Hultsfreds akterna

Jag måste erkänna att jag har riktigt kass koll på hiphopen som kommer till hultsfred i år. Snoop kan jag utan och innan men de andra har jag lyssnat på alldeles för lite. Därför tänkte lyssna igenom dom nu dagarna innan så man har lite koll iaf.
Så jag undrar exakt vad man ska försöka ordna. Artisterna är alltså Immortal technique, Sean price och Ra rugged man.

Bästa albumet?
Senaste albumet?
Bästa kanske 3 enskilda låtarna?

2005-06-10 18:03
immortal technique :
-revolutionary vol. 2 är det senaste och bästa med honom.
-dance with the devil, obnoxious & freedom of speech är de låtar jag är mest inne på just nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-10 18:05
hans första album heter förövrigt revolutionary vol. 1 ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-10 18:14
Kolla in albumet "Die, Rugged Man, Die" av RA The Rugged Man som är ett mina favoritalbum från förra året.
Finns en gratis mp3 här: download.com/ratheruggedman
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com

2005-06-10 18:17
sen får du ju inte missa las palmas heller :).
Gratis mp3: Las Palmas - Spökskrivare

2005-06-10 18:23
Ra the rugged man är tiggedy tung...skulle lätt inte vilja missa honom...men nu gör jag ju det.
bull av mig att dra till danmark istälelt..men men...sånt får man ta.
Legion=sötast

2005-06-10 19:36
Sean Price är tung!
senaste albumet Monkey Barz är dope som fan.
många bra låtar bl.a. Heartburn, Onion Head, Boom Bye Yeah.
Även släppt skivor i gruppen Heltah Skeltah som du borde kolla upp om du inte redan gjort.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2005-06-10 19:46
Vem orkar med hultan? fy fan...
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2005-06-10 19:47
Dirty-Dave P22
Immortal Technique gör ...

2005-06-10 20:06
Tack för alla tips..

Finns det nåt gammalt av rugged man som är värt att kolla upp?
Vad är heltah skeltah´s bästa album? Har han släppt nåt mer under namnet Sean price? Och las palmas glömde jag förstås, det ska jag se. Likaså grimesatsningen..men jag tror inte jag hinner/orkar sätta mig in i det.
Dirty-Dave, jag är själv ganska besviken på hultsfred i år, men då är ju dilated något av en favorit hos mig, så förra året kan bli svårt att slå. Men alla mina kompisar ska till hultsfred, själv skulle jag döda för att få med dom alla till splash istället ; )

2005-06-10 21:17
JAG tycker att Heltah Skeltahs bästa är Nocturnal, men även Magnum Force är jävligt värd att checka.
Monkey Barz är hans enda solo-platta, om det var det du frågade.
Checka den!

2005-06-10 21:23
monkey barz är väl inte släppt än?

2005-06-10 22:10
rocik P20
jo.. släpptes 31 Maj

2005-06-10 22:50
ÄH, vem orkar med lera å regn... fulla 14-isar.... skiten pajjar mina krokodil skor ju, no way att jag går på hultan... kanske i en husvagn eller så... ok!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2005-06-11 02:01
summer jam!!
~~~War, Hate & Confusion~~~