I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

för mycket snack om vem som ÄR?!?!...

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-06-04 13:29

för mycket snack om vem som ÄR?!?!...

... för mycket snack om vem som ÄR, Gangsta och INTE inom hip-hop industrin här på whoa måste jag säga... Jag börjar tröttna tjockt mycket på det även fast de är halv entertaining att läsa... De jag inte fattar iofs, är hur alla kan prata om diverse gangsta-rappare och vad dom har gjort som om de känner dom... Ni vet inget om snubbarna... Men om alla har snackat hit och dit om G-Unit, de och de och de... osv osv.... Då ska jag droppa de ända och de viktigaste, en av de ända som i mina ögon har kunnit stå fast vid vad dom snackar och reppar är my man SHYNE!!!... mer "real" blire INTE... Och som nån sa i en tråd jag läste nyss: "Dom som snackar för mycket, snackar skit"... Därför går all min respekt till sansade, lugna gangster rappare som låter musiken tala sanningen... Cormega, Az, Saigon och många mer... Free Shyne!!!... utan att jag vet, sånna som faktist skulle kunna slå ut dom där fitt fula framtänderna på 50 Cent...

förresten, hahaha... spöade inte Ghostface, Fifty nåt år sen?!!?.... Eller va de bara rykten?!

tack för mig, sug om ni inte håller med!!!

- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -