B.G. - The Heart of the Streetz
Jag rekommenderar er att definitivt kolla in senaste albumet från B. Gizzle då det definitivt lever upp till förväntningarna, i alla fall mina. Någon som har hört det? What your heart beating for? You scared!
Virginity is like a ballon, one prick and it's GONE.
Har inte hört men ska försöka få den så snart som möjligt. Vilka e me på skivan?
"Italian stallion" 10 years of Connection!
En hel del feats, Homebwoi, Ziggler the Wiggler, Sniper, Hakizzle, 5th Ward Weeble. Som sagt, många feats från The Chopper City Boyz.
Ziggler asså, ska inte Bg bara släppa honom ha ha De va väl lite tråkiga feats? Ere Medecin me proddat då?
Medecine men
Personligen tycker jag det är sköna feats, som Life After Cash Money - han låter sitt crew get their shine on. Han kunde visserligen slängt in en låt med Soulja Slim då han enligt senaste featuren @ Allhiphop.com säger att han har ett helt album som de spelade in före Slims död. Skönt om han släpper det.
Check it out .
Där står även vilka som har hanterat produktionen på albumet; Smurf, Dani, Bass Heavy, Kidd.
jävligt skön skiva ja .. fan älskar den där roll wit me låten repeat på den
RIP DJ SCREW
Har sjukt höga förväntningar på detta släpp! Livin Legend var riktigt grymt och Live From Chopper City mixtapet som kom tidigare i år var THE BOMB! B Gizzle!
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
Det kan inte gå fel när B.G. släpper nytt, måste ha skivan men fan jag köper för många udda New Orleans plattor för att ha råd med allt, fetaste staden i USA när det gäller rap!!!!!!
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
Äre nån som vet om B.G.'s "Still the N.O 1 Hotboy" är något att ha och vart man kan köpa ett original av den. Vet att den pressades upp på "riktiga" CD'z men de är knepiga att hitta.
MrKrikon P28 Jag laddade ner den när den va ny men de va för pundig, själslös rap/beats. Har inte lyssnat på den sen dess..
All work and no heroin makes B.G a dull boy.
Tvärtom, de är ju efter heroinet nu som de börjar bli bra igen..
Intressant. B.G. var bäst i CM och han höll bra kvalité på senaste plattan. Hoppas man hittar den här nånstans i Svergie, så man slipper beställa och skit.
Redline!
Ola: Sant, nu är det Gun Slinger kvalité igen.
BG är grym men grymmast av Hot Boys jusst nu är fan den enda som stannade: Lil Wayne asså, shit vilket flow, skönt uttal allt! Han har utvecklats mest av dom. Young Money mixtapen va fet, nån som vet om de kommit fler eller har adressen till sidan?
Har inte lyssnat på Chopper Citys men Hakizzle o gar o allt va dom heter är för mediokra, vill ha ny skön rap... Tack för sidan.
BossHogg: Menar du att B.G.s nya platta håller samma mått som Gun Slinger?
Redline!
Dr. Octagon. Jag har inte hört nya skivan utan utgick ifrån mixtapet han släppte tidigare iår. Det är ju verkligen inte samma stil, så egentligen är det en dålig jämförelse. Men mixtapet hade en del riktigt sköna låtar, tex: B.G - Oh No Chopper City Boyz - Givin You Game V.L Mike - Real Gangstas men som sagt, nytt sound, samt endast 3-4 nya B.G låtar gör att det är svårt att göra en större bedömning, men han är på rätt väg, utan tvekan.
BossHogg: Jaha, missuppfattade. Fan, jag som gillar Gun Slinger stilen...men aja, det kan vara grymt ändå. Hur knivigt är det att få tag på mixtapet?
Redline!
Ola, MrKrikon P28 Jag laddade ner den när den va ny men de va för pundig, själslös rap/beats. Har inte lyssnat på den sen dess.. Då kanske jag inte behöver gråta krokodiltårar över att inte ha hittat mig ett ex. av den ännu, lol :D
Nä ja tror inte de, ska kanske ta fram den o pröva men ja tror inte att ja kommer byta inställning. Karln mådde ju inte bra där ett tag, han släppte bara för att släppa kändes de som..
ey kan någon hooka up med tracklistan till Live From Chopper City Mixtape?
01. B.G - Oh No 02. B.G ft Hakim - Get Your Shine On 2005 03. B.G ft Homebwoi - Where They At 04. B.G - Hoe Call Skit 05. Destiny Child ft B.G - Soldier remix 06. B.G ft Chopper City Boyz - That's Me 07. B.G ft Chopper City Boyz - No No No 08. B.G ft Hakim - Hoe 09. B.G ft P Towm Moe - Slow Motion remix 10. Chopper City Boyz - Givin You Game 11. Hakim - You Niggaz Mad 12. B.G - Uptown Uptown 13. Snipe ft V.L Mike - My Life 14. B.G ft Chopper City Boyz - Call Me Gizzle 15. V.L Mike - Real Gangztas 16. B.G ft 5th Ward Weebie - Do It Baby 17. Amerie ft B.G - 1 Thing remix tur för dig att det regnar ute.. :)
ni vet väl att det finns ett ex antal bootlegs med både bg/chopper city & soulja slim/cut throt uye på marknaden, har dom alla även bg o soulja slim´s platta "never seen it coming" alla dessa mixtapes är tunga som fan, särskilt cut throat comiitte skiten, big up lil real one (tung rappare)... har pratat med no limit´s förra gitarist o senare även slim´s prdoucent, dani(el) kartel, han sa att det är mycket på G nere i no lo mycket är dock upp till slim´s mamma när det gäller rättigheter detta är den bästa rap jag vet nästan big up!!! ps. o nya bg är frt, köper alltid skiten, geezy where u been at ha ha
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Fan vad mycket han tjänar på indipendet asså han tjänar typ lika mycket som nån som går guld på interscope