I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

50 Cent - The Massacre

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-05-24 13:30

50 Cent - The Massacre

Ärligt talat så hatar jag det här albumet, jag börja bli trött på dem där beatsen. allså beats som t.ex. Game - Higher, sämsta Dre beatet någonsin. Och 50 har blivit hur dålig som helst.
Det finns vissa låtar som e bra på Massacre t.ex. God Gave Me Style, Ski Mask Way, Ryder Music och några till men sen finns det hur dåliga som helst. Get Rich Or' Die Tryin' var mycket bättre.
Nästa 50 album måste bli mycket bättr allså, jag vill höra mer sköna beats som Many Men, 21 Questions och G-units Smile, asså samplade beats än ja dem dära hårda beatsen. Okej man kan ju ha en grym hård beat som In Da club eller Candy Shop men dem e grymma hårda beats än ja t.ex Games Higher, den e ju bara jobbig.
jag vet att det finns många som tycker om dem här beatsen som t.ex. min kompis, han älskar 50 men jag tror mer tycker om Get Rich Or' Die Tryin' än The Massacre.