Ditt ultimata band?
vilka supergenier skulle ni sätta ihop i en grupp om ni kunde? man får ta: 1 Dj 1 eller 2 producenter och högst 3 rappare. mitt skulle nog bli: Dj: Dj Babu Producent 1: Dj Quik Producent 2: Cool & Dre (räknas som 1 haha) Rappare 1: Rakim Rappare 2: The Game Rappare 3: Redman Skulle vara garanterat grym musik. vad skulle ni ta?
beatmeat: ohhhh tung grupp, men jag skulle byta ut method man mot Pharaoe Monch, på nåt sätt känns han mer kompatibel med dom andra. och kanske byta ut The Game i min grupp mot Method Man... shit så månag kombinationer.
DJ: Q-Bert Producent 1: Madlib Producent 2: 9th Wonder MC 1: Rakim MC 2: MF Doom MC 3: Canibus
DJ: Babu Prod1: 9th Wonder Prod2: Kanye West (han kan ju lägga ett par bars me) Rap1: mos def Rap2: nas Rap3: d'angelo (kanske inte rap men ändå)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahhhhhh ny regel! man måste skriva vad gruppen ska heta! (tack arso_nist) Min grupp skulle lätt heta: Thick enkelt, rent och beskrivande. eller nåt. kanske skriver om jag komemr på nåt.
DJ : DJ Premier Producent 1: Dj Premier Producent 2: Pete Rock Rappare 1: Mos Def Rappare 2: Common Rappare 3: Talib Kweli En känslofylld skiva med mycket lugna produktioner från Premier och Rock.. :)
DJ : DJ Premier Producent 1: Dj Premier Producent 2: Madlib Rappare 1: Big L Rappare 2: Lord Finesse Rappare 3: Ras Kass Vore ju ganska hett :)
fuck Dj's och producenter! BigL, Big Pun och Biggie. skulle ta alla andra acapella.. haha.. Namn: Big fuckz.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
DJ: Cutkiller Prod: Just Blaze Prod: DJ Premier Rap 1: Jay Z (från reasonable doubt) Rap 2: Nas Rap 3: Talib Kweli
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
DJ:Mighty Mi (Från High & Mighty) Producent 1:Diamond D Producent 2:Fizzy Womack (M.O.P. Producent) Rappare 1:Bumpy Knuckles Rappare 2:Masta Ace Rappare 3:Skillz DJ:DJ Twinz (Scratchat mycket för Redman) Producent:Grandmaster Flash Rappare 1:Del The Funky Homosapien Rappare 2:Felix (Från Heiruspecs) Rappare 3:Reverend Run
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent: Necro MC1: Necro MC2: Vinnie Paz MC3: Celph titled hehe annars: Producent: Alchemist MC1: Sabac Red MC2: Immortal Technique MC3: Last Emperor
http://www.kalvinhiphop.com
DJ: DJ Supreme (Hijack) Producent 1: Pete Rock MC 1: Boots Riley (the Coup) MC 2: Chuck D (antar att de flesta vet) Namn: The hiphoppers!
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth
DJ: Stoupe the enemy of Mankind Producent 1: Pete Rock Producent 2: 9th Wonder MC 1: Slug MC 2: Sage Francis MC 3: Qwel
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
DJ: DJ Premier Producent 1: Pete Rock Producent 2: J-Dilla MC 1: Masta Ace MC 2: Pharoahe Monch MC 3: Common skulle vilja ha med AZ också...
DJ: Dj Rocco (tim) Producent 1: Bamma b Producent 2: Jeff MC 1: mahan MC 2: jeff Grupp namn : Seger Hahahahahahahaha :D
DJ - DJ Badu also on vocals Prodd 1: James Poyser also on drums and backround vocals Prodd 2. Raphael Saadiq also on bass and vocals Soulsinger 1: Bilal also on piano Soulsinger 2: Maxwell also on "everything else" SoulSinger 3: Anthony Hamilton also on the dancefloor Namn: HipHop is dead =)
olletagesson.blogspot.com Hiphop is dead - long live Soulmusic
prodd 1 : dr dre prodd 2 : eminem
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
rap 1: young buck rap 2: lloyd banks rap 3 um??? 50 cent ...kanske
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
;)
DJ: Dj Quik Producent 1: Dr. Dre Producent 2: Daz MC 1: Bizzy Bone MC 2: Crooked I MC 3: 2pac
Dj: Da rockwilder Producent: Pete Rock Madlib Rappare: Pharoahe Monch A.G. Big.L om man ska ta en levande rappare istället för big.l blir det nog Prince Po (beroende på hur grym han är i Organized)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
roligt hmm.. Dj: Roc raida Producent1: Dj premier Producent2: Pete rock Rappare: Masta ace, Last emperor & Wordsworth
Det är inne med mobiltelefoner igen
Dj: Dj Babu P1: Scott Storch P2: Mannie Fresh R1: Chamillionaire R2: AZ R3: Max Minelli
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
DJ: Dj Babu Producent1: Stoupe Producent2: Dj Premier Rappare1: Lil Fame Rappare2: Vinnie Paz Rappare3: Celph-Titled
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
RZA och NAs ihop vore grymt... Hade varit helt ok om man kunnat gräva upp Big L o slängt på honom också
HardBop:of course.
Hangaround
2005-05-23 02:23
ÅH DETTA VA KUL! DJ: Premier Producent 1: Dr.Dre Producent 2: Koolade Croatia (prudda bl.a masta ace-Beautiful) Rappare 1: Talib Kweli Rappare 2: Slug Rappare 3: Nas
Hangaround
2005-05-23 02:24
prudda gjorde han inte, han producerade.
Nejnejnej . Här kommer gruppen som hade knäckt. DJ : Green Lantern eller Whookid eller whatever egentligen. Hur svårt är det. Producent 1 : Just Blaze / Heatmakers / Arsonist. Producent 2 : Madlib / Sha Money XL / Needlz. Artist 1 : Young Buck Artist 2 : Cam'Ron Artist 3 : Busta Rhymes. GE MIG ETT BÄTTRE CREW?????? :)
Gruppen skulle heta: Street Material. hahah. kom tyvärr inte på nåt bättre.
DJ; nån som har tid. Producenter; Dre och Stoupe MCs: Fabolous, Twista och Celph Titled
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
DJ: Alchemist Producent 1: Alchemist Producent 2: 9th Wonder Rappare 1: Cormega (at his prime) Rappare 2: Sean Price Rappare 3: Keith Murray Name: Krush, Kill n' Destroy Helt ärligt... försök komma upp med bättre än detta ;)
"Life is an interlude to death"
choochie:min tog din
Battlerappare
2005-05-23 13:11
Dj: Mighty Mi Producent: Necro Producent: Stoupe rapare: Cage rapare: R.A The rugged man rapare: Goretex Namn: Human Disgrace eller nått liknande :>
:c
Slug och Sage på en Rick Rubin-proddad platta. Det hade fan räckt!
DJ: Tony Touch (en hejjare på att få igång festen) Producenter: Dr. Dre & Dj Quik Mc's : Suga Free, Ice-T, Kool keith Det blir en platta om brudar och det goda livet för hela slanten. smooth shit men jävligt hård ändå.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
ThePharaoh P17 det tycker jag inte...
"Life is an interlude to death"
DJ: Muggs Producent1: Muggs Producent2: Alchemist Rappare1: Eminem Rappare2: Redman Rappare3: Method Man
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
DJ: Premier Producenter: Kanye West, Pete Rock MCs: Talib Kweli, Common
Men lika glad är jag för det!
DJ: Premier Producent1: Heatmakerz Producent2: Just Blaze Emcee 1: Killa Cam Emcee 2: Big L Emcee 3: Big Pun Gruppnamn, 1/3 Living;)
Arsenal
Ghostface, Busta och Gentleman, hela kalaset produceras av Eric Sermon!
you couldn't reach the top in a bad game of tetris
DJ: Alchemist Producent 1: Kanye West Producent 2: Dr. Dre Rappare 1: Eminem Rappare 2: Nas Rappare 3: Bubba Sparxxx Riktigt grymt skulle dettta bli enligt mig. vad tror ni?
Dj: Dj Green lantern Producent 1: Dr dre Rappare 1: Eminem Rappare 2: 2pac Rappare 3: 50 cent
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose
DJ - Muggz Producent - Dr Dre Rappare - Eazy E, Ice Cube, 2pac
en död moderat är en bra moderat
Pallar inte komma på allt men.. Eminem (Slim Shady) & Apathy
DJ: Babu Prod. 1: Dre Prod. 2: Timbaland Rap. 1: Eminem Rap. 2: Ill Bill Rap. 3: Redman Det där hade vart sjuk rap. Eminem ska ju ha den gamla Slim Shady-stilen.
Flärtfärs
deep puddle dynamics för fan
???????????????????????????????????????????
DJ: Dj Whoo kid Prod: Hi-Tek Prod: Dre Rap: 50 cent Rap: Snoop Dogg Rap GZA
Doj Dojs hotell!
Dj: Dj Eclipse Prod 1: Kanye West Prod 2. Dr Dre Mc 1: Sabac Red Mc 2: The Game Mc 3: Jin
DJ : Eclipse Producent 1: Stoupe Producent 2: Necro Rappare 1: Gortex Rappare 2: Esham Rappare 3: Canibus
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
DJ: DJ Premier Producent 1: 9th Wonder Producent 2: DJ Premier MC 1: Brother Ali MC 2: Masta Ace MC 3: Common Och dom skulle heta Crazyassmuthafuckasthatsreadytokillally a 39;allmuthafuckaswhodontwantthisgrouptohave anameaiiitbiiiiiacthpeaceoutyo's!
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaalmöööööööööööööööööö!!!!!!!!! !