I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärlek vid första ögonblicket :P

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2005-05-17 14:20

Kärlek vid första ögonblicket :P

Jag läste i någon tråd om årets bästa låt. Där kom låten "Birds eye view" upp med zion. Jag laddade ner låtarna ni tyckte var bäst och den här låten, alltså, fy fan va så underbar låt. Bästa jag hört på länge.

Birds eye view. Alltså. Ja. :) Jag lyssnar väldigt sällan på utländsk hiphop nu för tiden men eftersom det inte släpps så mycket svensk musik som tilltalar mig så får jag väl vidga mina vyer och rikta in mig på utländsk hiphop igen men eftersom jag inte hängt med ett dugg så är jag HEEEELT lost nu. :P Har ingen koll what so ever.

Förr i tiden (-98, -99) så lyssnade jag uteslutande på typ EPMD, Gangstarr och Das EFX, sen för något år sedan lyssnade jag sönder Jedi Mind Tricks & Non Phixion. Men ja, nu vill jag bara ha lite soft hiphop.

Jag är mycket för sköna beats och faller för sköna och softa melodier eller bara sköna melodier rent allmänt.

Nu blev det rena biografin här. Hah.

Aja, fred. :)

"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12