I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Beatsen i Fade to Black

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-01-02 18:55

Beatsen i Fade to Black

Har beatsen som Timbaland och Kanye spelar upp för Jay-z i filmen använts av andra? Ett av beatsen är ju med på Snoops nya skiva. Det första som Kanye spelar upp är ju hur grymt som helst, även Timbalands första går inte av för hackor.

2005-01-03 14:36
asso de där första gangsta beatet som kanye lirade tror jag är med på GTA, för jag hörde den under en biljakt.. vill gärna höra låten
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."

2005-01-03 17:23
Alltså, vart får man tag i filmen? måste ha...
Shiit

2005-01-04 10:55
Jag menade Ludacris inte Snoop. Kanyes första beat bygger ju på en sampling av låten "funky worm" och originallåten är med på soundtracket till GTA. Men Kanyes version är ännu bättre. Ingen som vet om den har använts någonstans?

2005-01-04 11:39
KoviiN P14
Filmen heter Fade to black och är en dvd från Jay-Z's avslutningskonsert på Madison Square Garden..
Den innehåller lite extramaterial, bland annat klipp från studion där Jay sitter å väljer ut beats.
Fattar inte hur många sjukt bra beats som han ratar..
Å istället tar med beats som justify my thug, moment of clarity m.m

Men men, smaken är ju som baken!
Cool dvd!
Kristofer, the Hiphoper.
I'm on point just like a weightwatcher!

2005-06-10 17:30
vad är de för fel på moment of clarity?
Gröna å vita hjärtan som glöder

2005-08-31 13:37
ey, jag vill också höra kanyes låt, från funky worm, han har gjort beatet stört som fan, men fedt är det
ask Beavis, I get nothing Butt-head