I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-28 17:32

Fu-schnickens

Har de totalt försvunnit eller lagt ner? Någon som har någon konkret information om vad som hände eller händer?

We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2004-12-28 17:52
Oj nej har ingen aning, det kom en greatest hits platta med dem för nio-tio år sedan, sen dess antar jag att de har vandrat på gatorna som helt vanliga dödliga.

2004-12-28 17:59
Verkligen mysko, förstår inte varför de inte fortsätter, jag gillar dem skarpt och jag vet att det finns många som gör det =/
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2004-12-28 23:06
Visst de var grymma, men jag ser hellre att de lägger av på topp än att de fortsätter... som t.ex. Das EFX som har en liknande stil gjorde.
DJ

2004-12-29 18:26
Senast jag hörde ngt jobbade dom på DHL och UPS. Chip-Fu gjorde dock en comeback för ngt år sedan.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2005-01-01 10:14
Deras gamla album är grymma som fan! Så sjukt kreativa låtar fyllda med galna flows och texter, riktiga pärlor :)
Everybody's talking and no one says a word

2005-01-01 17:01
Chip-Fu gästar också på Ali Shaheed Muhammads solodebut som släpptes för ett par månader sedan.