Jay-Z och Nas collaboration album
Efter att Nas uttalat att han kan tänka sig göra ett album med Jay-Z svarade Jay på frågan: When it was suggested that a Jay-Z/ Nas album would be a tremendous way to start his reign at Def Jam, Jay laughed and said, "I might have to get you a job up there. Let's think about it, now! Let's not cancel it out. I'll get back to y'all."
http://www.superstart.se
fy fan va glad man hade vart. och fy FAN vilket enormt bra album det skulle bli!!! jag ryser på bara tanken...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
varför bråkar jigga och nas egentligen?
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
G-Town_King P16 you had to do it didn't you? starta en ny tråd, ta inte det här. tråden handlar ju om raka motsatsen!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nää fy faan! De ska vara ovänner o battla! Det är mycket grymmare att höra feta beefs! Låter som en jävligt kommersiell idè att de ska göra en skiva ihop! Men håller med två grymma rappare.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
goodfellas P18 va? dom battlar inte längre, så vad skulle det göra för nytta? kommersiell eller inte...kommer bli fett om det händer.
nää men då får väl Nas vara dryg mot Jay så börjar det battla igen! NO PEACE!!!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
med preemo bakom spakarna :)
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
Nas och Jay har för stora egon för att det ska kunna bli verklighet tror jag. Dessutom brukar soppan bli sämre ju fler kockar som rör i den.
CATCHIN WRECK: vadå har ditc släppt nått nytt nyligen
I aint saying im number one oops sorry i lied...im number one,two,three,four and five
DaytaPayta P27 Dessutom brukar soppan bli sämre ju fler kockar som rör i den. Catchin_Wrecks kommentar om det: Håller med, DITC motsvarade inte mina förväntningar iallafall
RHETORIC: jag förstod vad han menade men jag undrade ifall dom släppt nåt nyligen som jag har missat eller om han menade deras gamla skiva.jag dissade inte men har du svaret kan du svara kanske.
I aint saying im number one oops sorry i lied...im number one,two,three,four and five
DaytaPayta vem har sagt något om en diss? DITC håller på att organisera sig för att släppa nytt material, men om det någonsin blir av vet man ju inte. många olika personer som vill olika och på olika tider så det e ju inte så lätt.
Nja alltså...Jag vet ifan om jag skulle gilla det här, hoppas inte iallafall...
My environment wasn`t ghetto, but I was
ja jiggas album med kells blev ju väldigt lyckade.......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
floppen haha jo men nu e ju inte nas en avdankad r&b artist/pedofil. think about it...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
calevi: å andra sidan är r. kellys senaste skiva typ 10 ggr tyngre än allt nas släppt efter illmatic.
DITC dog med Big L! :P
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
hoppas det blir något hade varit fett
öhhm, sa inte Jay också att eftersom de inte jobbat tillsammans innan de beefade så skulle det bara se dumt ut om de gjorde det nu?
Legion=sötast
Och handlade inte frågan om attd e skulle göra ett colabo inte ett album?
Legion=sötast
har svårt att tro att det skulle funka...
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Finns det några rappare som beefar på allvar nu förtiden ? Alla verkar ha gått och blivit hippis och är för "Make LOVE not WAR" ! Alla utom jag då .. hehe
så DITC är inget utan Big L? ja för Lord Finesse, Diamond D, Fat Joe, A.G & O.C kan ju inte rappa, nejnej. dom var ju utfyllnad mellan Big L's verser! eller?
Rhetoric P19 Fan kom igen nu man, i alla trådar du skriver bitchar du om vad folk ska säga och inte säga. Har du självutnämt dig till gnällkärring på Whoa eller vad? Detta inlägg skulle egentligen inte heller ligga under denna tråd men det är inte ens värt att starta en ny för ditt besserwisser-beteende... Om du vill starta en diskussion så gör det med stil och lite substans... Get your act together!