I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-11-24 18:48

Cee-lo

Nån som vet varför han hoppa av Goodie mob? Var det tjafs eller var det lugna gatan? Och om det var tjafs är Atlanta uppdelat i olika läger pga detta? Undrar bara, det är ju inga gästinhopp av G.M:are på cee-lo's platta...

New Zealand Why not?

2004-11-24 19:00
jag läste i nån intervju att dom inte va snea på cee-lo och att det var lungt mellan dem
/medlem av galna gorillors gangsta gäng
"Patriotism is your conviction that this country is superior to all others because you were born in it."/ G. B. Shaw

2004-11-24 19:36
musikbyrån tog upp det där i sitt program om atlanta. sök upp det. där kommenterar både gipp och cee-lo det hela om jag inte minns helt fel.

2004-11-24 23:33
right, tack för hjälpen.
New Zealand Why not?

2004-11-24 23:36
Goodie mob senaste (utan cee-lo) heter One Monkey Don't Stop No Show. Du kan ju gissa vem den apan är...
"...and you can Quote me on that"

2004-11-24 23:42
charon: jao, lite därför jag undra, som hido sa så läste jag oxå att dom hade sagt att dom önska han lycka till å grejer, men den album titeln har väl inte direkt nån positiv klang...
New Zealand Why not?

2004-11-25 00:08
Oskar Ponnert (ex-Gidappa) intervjuade Cee-lo i La musik #8 2004. Där säger han:"vi hade en del dispyter, men vi har lämnat det bakom oss". Överhuvudtaget utrycker han sig väldigt diplomatiskt i frågan. Big Gipp i GM säger i samma artikel (ursprungligen från sista Gidappa, om jag inte minns fel): "bara för att han (Cee-Lo) inte vill vara med längre, så betyder inte det att jag behöver packa ihop mitt liv och börja om från början igen".
så kolla upp den tidningen om du vill veta mer...
"...and you can Quote me on that"

2004-11-25 00:17
ok, då vet jag mer, tack, jävligt synd på GM å Dungeon family, kanske inte samma sak utan cee-lo, inte för att jag gillar hans röst så mkt, men skulle tro att han har rätt mkt att att göra med beatsen å sånt, å dom är ju grymma...
New Zealand Why not?

2004-11-25 00:20
cee-lo gör ju grymma saker solo numera ist. :)

goodie mobs första platta soul food är för övrigt med på min topp 5 över tidernas bästa plattor... och det är inte lätt att komma in där!

2004-11-25 00:28
jo, han fick amputera benet... uhm nu ska vi se... det var khujo. om inte minnet sviker.