I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kaze-Spirit of '94 version 9.0

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-11-12 00:27

Kaze-Spirit of '94 version 9.0

Spirit of '94 släpptes redan i Mars 2003. Så varför göra en topic om den nu? Nästan 1,5 år senare? Jo, svaret på gåtan är att detta är en "upp-hottad" version där 9th Wonder fått fritt att göra om låtarna i sitt favoritprogram fruity loops. Resultatet visar sig vara en läckerbit, något för de som inte kan få nog av lugna, jazziga beats.

Ni kanske inte känner till Kaze ? Kaze, som agerat förband till artiser såsom Nas, Jurassic 5, KRS-One, Dead Prez, The Arsonists, Swollen Members, eller Camp? Det gjorde faktiskt inte jag heller fram tills jag råkade klicka mig in på hans hemsida och tänkte: va tusan, jag laddar hem några lagliga mp3'or. Vips, kärlek vid första öronkastet och jag fick mersmak, minst sagt.

Tracklist:
1. For the Record (9th Wonder Remix)
2. Locked in Chains* (Khrysis Remix)
3. 50/50 Amp (9th Wonder Remix)
4. Should've Been Here (9th Wonder Remix)
5. Spirit of '94 (9th Wonder Remix)
6. Soul Dojo (Essence of Life Remix)
7. Stay A Customer (9th Wonder Remix)
8. Waiting to Exhale (9th Wonder Remix)
9. What's Good? (9th Wonder Remix)
10. Last Laugh (9th Wonder Remix)

Lyssna här

Hemsida med de lagliga mp3'orna.



Ni behöver ju såklart inte gilla det, men ni kan ju iaf ta er tiden att smaka på några av låtarna...

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.