I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag vill tipsa om en grupp..

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-11-09 19:31

Jag vill tipsa om en grupp..

Jag vill tipsa om en finsk hiphopgrupp som heter Urbaanilegenda , det är RIKTIGT tungt!

Jag har lyssnat på finsk hiphop i några år och hört många bra artister och låtar, men jag har aldrig brytt mig om att tipsa om dom för er, för att jag har alltid tänkt att "svennarna har ändå inget intresse för det " ;-)

Men det här måste jag bara tipsa om, ni måste höra Urbaanilegenda , där har vi feta beats och grymma rappare!

Och det här tror jag att man kan lyssna på även fast man inte kan språket.. Man hör ju hur bra dom flyter på :-)

Deras nya skiva (som jag har precis fått ner i brevlådan) finns att köpa från cdon.se

Deras tidigare släpp som oxå är fett, finns nog inte att få tag på i sverige, men jag har dom aaaahah!

Ah, jag är bara så glad just nu :-)

Näe men om ni är intresserade så varsågod..

Om ni vill att jag ska nämna fler finska rappare/rapgrupper som jag tycker är bra, så är ni välkommna att fråga..

Peace!




Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.