Drömgrupper?
Skrev ett liknande inlägg för några år sen. Alltså ett par rappare (får gärna passa ihop stillmässigt) och en producent ska bilda ett slags dreamteam. Jag börjar med: Scarface Kool G Rap Freddie Foxx Producent:Evidence _______________________ Rock (Heltah Skeltah) Aesop Rock Lord Have Mercy Producent:Rob The Viking _______________________ Biz Markie Heavy D Chubb Rock E-40 Producent:Prince Pawl _______________________ Tonedeff Paul Barman Louis Logic Aceyalone Producent:J-Zone _______________________ nu får ni hitta på några. försök bräcka mina konstallationer och tänk på att det ska passa någorlunda ihop. Använd heller inte redan nämnda rappare eller producenter.
Brother J Rbx Laywiy Producent:Automator
Kam Boots Immortal Technique Producent:Blockhead
"Använd heller inte redan nämnda rappare eller producenter." -> dålig regel, men ok: teamname: E.G.T. (emotional ghettoinfluenced team) rappers: treach sage francis eyedea producer: dj abilities dj: ?
föresten, jag addar till Steele som rappare oxå.
Rza Skull Dugrey Beanie Sigel Producent:Necro
Cee-Lo D.o.c MacyGray Producent:Kanye West
Vakill Jakki da Motamouth Ras Kass Chino Xl Producent: RJD2
folk kan alltså inte läsa? Använd inte redan nämnda rappare eller producenter. är det så svårt?
regeln är till för att det kan bli kul i lite senare när alla obvious-rappare/producenter tar slut. då får man se vad folk går för.
men, du..om du inte gillar regeln så gör en egen anarkisttråd där folk får blanda hejvilt. som det är nu kommer ju folk bara sitta o skriva ner sina egna fantasigrupper o skita i att läsa de tidigare inläggen.
sist jag startade en sån här tråd gick det 5 minuter och sen strömmade det in inlägg som "Ill Bill Necro Producent:Necro". inte så kreativt och fantasifullt kanske.
precis..fast du är ju man nog att erkänna det. det är ju lite coolt.
YCe P59: "det e väll inte nån tävling vem som kan dom mest udda artisterna. roligare såhär" vadå udda? är det ett handikapp att ha koll helt plötsligt?
Rappare: Pharoahe O.C Prince Po ja eftersom mos def redan e använd får inte han va mee :P Producent: Easy Mo Bee och/eller Diamond D
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Hangaround
2004-10-06 17:27
The_Sun_God Organized Konfusion helt enkelt?
skulle man väl kunna säga kanske.. men eftersom O.C och prince po bråkat så har ju han aldrig varit med i Organized å gamla gruppen är splittad så jag drömmer om dem igen.. fast med Easy Mo Bee och diamond som producers
Cage Eminem Ghost Face Killah Prod: Adam F Killarna skulle rimma sönder världen ;)
batongpettan p17, lässvårigheter?
DMX Guru Method man Producer: Kanye west och RZA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Prolyphic Qwel Matlock Capital D Producent: Maker
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Crooked I Kurupt The Game Ice Cube Jim Jones Producent: Fred Wreck
Hangaround
2004-10-06 20:56
The_Sun_God det var en nyhet för en stund sen att dom ska återförenas och O.C kommer vara med på skivan som medlem.
jag ska bli admin och banna alla som inte fölejr min regel, haha. lär er läsa gott folk. för tredje gången. Använd inte redan nämnda rappare eller producenter.
Rappare: Keith Murray & Raekwon Producent: Madlib
i roll like a bat out of hell
jaaa tech och jag svarade också på det... dom snacka om det men sen tjafsa O.C och Prince Po lite.. så det e osäkert om O.C ska va me men ganska säkert att Organzied ska ha en återförening... thats what im sayin
Använd heller inte redan nämnda rappare eller producenter. sämsta regel jag hört :) får ta dom som blivit över :D Rap: Inspectah Deck & Twista Prod: Lord Finesse tjoockt soft flow :) Rap: Common & Pharaoe Monch Prod: Pete Rock
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
InTERlUdE rätt soft lineup! jävligt passande också skulle jag tro! kom på en till Rap: Dj Quik, Suga Free & Hi-C Prod: Dj Quik har väl gjort nån låt med den lineupen.. men ett helt album vore för jävla soft. kanske med JT the Bigga Figga o Mac Mall som gäst.. vore en riktig top-westcoast-skiva!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
batongpettan, coolt..fattar aldrig sånt. jag är ju en apa liksom.
rap phife dawg abstract rude grand puba mc eight produceee sound providers grabbarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
petter dizzie rascal snoop dogg prod: fat jack.
krazy drazyz da rockness monstah krayzie bone o.c. dessa rappare tillsammans över ett tungt beatminerz track.. hade varit sjukt kul att höra..
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
X-Raided Capone (från CNN) Little Bruce Producent: Daz Dillinger
Hangaround
2004-10-07 00:29
Hangaround
2004-10-07 00:33
Rappare: Common, Talib Kweli och Mos Def Prodd: Hi-Tek jag skriver bara det här för att jävlas med skauglaund.
äsch..det är lugnt..gör vad ni vill. regler är ju till för att brytas.
håll i hatten rap: del the funky homosapien aceyalone gift of gab prod: nujabes
Rap: Cam'ron Brother Ali Masta Ace Juelz Santana Producer: Heat Makers elr Just Blaze DIPSET!!!
Arsenal
N.W.A. kör i hop med westside connection och booya tribe och Battlecat som producent!
är det bara jag som tycker att mina egna förslag var skitbra och alla andras hur tråkiga som helst?
men vad vill du? fatta hur grym P-line grupp dom skulle vara om dom kicka tillsammans... översittare...
Arsenal
Killah Priest La The Darkman GZA Producent: Tru Master & 4th Disciple
Inte utländska artister bara men... Danne Kihlen Andre 3000 Timbuktu Producent> DJ Large :D
Busdriver Tech N9ne Volume 10 Pharaohe Monch årgång ´94 Producent:Lord Finesse
gift of gab rza aesop rock producent: el-p Och de ska fan rappa TILLSAMMANS. inte bara lägga en vers var. då snackar vi sjuka grejer.
storytelling av brother ali blueprint sage francis prod: dangermouse det kan gå
en drömgrupp finns redan: Wu-Tang Clan
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Battlerappare
2004-10-07 19:11
Cage Canibus Aesop Rock Immortal Technique producent: Dj. Muggs skulle bli en fet röstblandning och feta texter.
:c
Eminem G-unit Game Stat Quo Prod: Dr dre "Aftermath is the umbrella, get under it or get your ass rained on"