I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

äntligen ett fast datum för Cam'ron - Purple Haze!

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-10-03 23:51

äntligen ett fast datum för Cam'ron - Purple Haze!



... 7:e December

http://www.rocafella.com/artist.aspx?key =4&v=newsdetail&article=131¤t=true

(kan inte länka har Mac)

väntat ett bra tag nu, på rapparen som egentligen lever mer på sin attityd nu förtiden än nåt annat... dont get me wrong, Cam har talang, men inte alls en av de bästa... men på nåt sätt diggar jag hans skumma, väldigt underhållande meningslösa-fast-ändå-inte rhymes...

"so i parked in the toll-away zone, crome// i dont care, that car is throw-away homes"

... jag menar, säger man nåt sånt, så är man enligt mig klockren... ibland behöver inte allt vara helt meningsfullt... låter det bra, som han får de mesta att låta, då kvittar de... tycker att hela Dip Set, med han som huvudtrendsättare, kommer med nåt unikt och nytt till gamet... (shiiit va mosad jag kommer bli av alla whoa-groupies efter det här)

bäst med artikel är nog ändå: "Maybe Cam'ron isn't really a rapper — maybe he's a sly subversive, hard at work on a grand and inscrutable performance-art project," the New York Times recently wrote...


The Pink Panther for President!!!


- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -