I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-09-08 05:24

buck 65???

buck 65 är något jag har fått upp ögonen för på senare tid, men som jag tyvärr inte har lyssnat särskilt mycket på. Jag undrar om ni folk kan rekommendera vilken platta jag borde köpa och varför? för att hjälpa mig i denna beslutsångest...

en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum
Manager

2004-09-08 08:27
Den enda jag hört är "Man overboard", och enligt mig är den jävligt bra. Fastnade för den direkt, men har av någon konstig anledning inte skaffat en annan platta med honom.
Redline!

2004-09-08 08:42
platta som många missar - DJ Signify LP´n....med Buck 65 och Sage Francis, mücket fin
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven
L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L
Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc

2004-09-08 09:41
Gangstasebbe: Den skivan har jag aldrig hört, när släpptes den?
Vem står för produktionen? Är det du?
Vad vill du att det ska stå här?

Ring: 0730 - 39347037204752752

2004-09-08 10:37
ganstasebbe: jag tror jag har hört den, det var väl den plattan där din mamma blev väldigt brutalt våldtagen analt med en sopkvast va? respect till den slynan i sådant fall. Må hon vila i frid med sina anala smärtor.

till kommande personer i tråden, ett seriöst inlägg uppskattas högre än ganstasebbes pikar i okunskap!
så bara fortsätt sprida erat tycke om bucks plattor.
en kvinna är ett heltidsjobb, det gäller att välja sitt yrke// charles bukowski - factotum

2004-09-08 12:29
tycker fortfarande att vertex är bäst...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-09-08 12:36
crackpipe: okidoki...

Gangstasebbe:
du som har ögonen fästa på näsbenet som en annan hammarhaj vet väl en del om panorering, antar jag. (se i kors och du ser bara en stor skugga).
Detta är dock mycket praktiskt eftersom du då kan använda skygglappar så du inte blir skrämd när farsan och hans polare tar dig i stjärten.
Din hingst.

Angående skivan har hört att den även handlar om 18:åriga whiggers ifrån borås förorter, som är jävligt tunga på micken..
Men hey shot shot shot your fuckin bitch..Celph-Titled hade vart stolt över hans svenska mongogrouipies... men forsätt för all del att sprida er instutions-rap

2004-09-08 12:44
allt han gjrot är typ bra, fast hans allra tidigaste grejer är ju faktiskt mest skrytrap/punchlinerap. rätt bra sådan dock, men jag gillar honom mest som han är nu. man voerboard, vertex, talkin honky blues, synthesia... osv
12.

2004-09-08 13:13
Är inte så orienterad på honom, men låten på The Narcs-plattan, är rätt skön faktiskt..
Vad vill du att det ska stå här?

Ring: 0730 - 39347037204752752

2004-09-08 15:38
glömde square...
12.

2004-09-09 11:43
buck 65 har typ släppt 16 -18 plattor tror jag.........tapes å collab skivor inräknade.....under olika alias

men "vertex" och "man overboard"(bästa intro jag hört) e fan svin cliiiina

+ stigg of the dump 10"an med flåten five dollar jesus

håll ögonen öppna för

game tight
langue art
Be preperd for the worst but expect the best