I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Signa för en remix av Warren G på 213skivan

Utländsk Hiphop - Allmänt

2004-09-02 18:31

Signa för en remix av Warren G på 213skivan

213s skiva blev väll inte riktigt vad man hade hade kunnat förvänta sig med tanke på att det inte fanns en enda produktion av Warren G....Så ta och signa "213 Remix Album By Warren G " och hoppas på att Warren G kan bjuda på lite G-Funk remixing...

www.petitiononline.com

"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common

2004-09-02 19:57
va? har inte lyssnat på det än men hur fan kan 213 göra en skiva UTAN warren g produktioner?? verkar flippat...kanske ska vänta med att lyssna på skivan tills warren gör en remix platta :)
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
Rappare

2004-09-02 20:07
Anledningen till att Warren inte fick prodda sägs vara att Snoop inte lät honom för att han då skulle få en större del utav kakan så att säga och att dom tog in utomstående producenter för att alla tre skulle dela pengarna lika. Om det är sant så hoppas jag Snoop blir biten i benet av en chihuahua!
Officially not impressed.

2004-09-02 20:22
Sci-Fi
fy fan va töntigt isf...snoop har väl tillräckligt med pengar. eller? att han väljer pengar över kvalitet e för mig oförstårligt. tidigare 213 så proddade ju warren, så det borde ju vara självklart att han skulle göra det nu igen för att bevara 213 soundet.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
Rappare

2004-09-02 20:26
Som sagt, det är inget konkret jag kommer med utan bara vad som ryktats på diverse hiphop-siter på internet. Kan mycket väl vara bullshit.
Officially not impressed.