Riktigt hård gangsta-rap
Vill ha tips på riktigt hård gangsta-rap, nu när körkortet är på väg.. peace out
whoa.. is this like the weatherchannel?
men jag pallar verkligen inte leta, och här finns ju hiphopextremister som ändå sitter här o har sina åsikter ;)
absolut :) lat som jag är..
allt från queens e bra
I'm watchin all of ya because your game is so poor
Pluralis
seperate me from your little open mics, please.
spice1
http://www.myspace.com/inredunkel
g-unit är "jätte" hårt.. kör lite cormega eller mobb deep
för jag har babylonsjukan
dmx..
Vad vill du att det ska stå här? Ring: 0730 - 39347037204752752
vafan är det här för fjantiga tips? HAHAH
lamt att skriva g unit tycker jag.. men nåja, tack för de andra tipsen
ONYX är de hårdaste.
MAN MADE GOD!
"fuck cocain killer, i sniff gunpowder"
MAN MADE GOD!
skull einte kalla ill bill för ''gangsta rap''...men visst e han hård :)
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
så jävla mycket "c" rappare.... :P ja drar till med c-murder : )
Är man Socialdemokrat tycker man det är häftigt att betala skatt
NWA! the originators!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eazy-e, da lench mob, onyx, westside connection, dmx, mc ren, bgknockout&dresta, crooked i m.m
Hård gangsta rap från västkusten: Brotha Lynch Hung (låtar: "24 Deep" & "Return Of Da Baby Killa") C-Bo (Låtar: "Ride Til' We Die") South Central Cartel (Låtar: "The hood got me feeling the pain", "Gang Stories", "Bring It On", "It's a S.C.C. thang") Geto Boys (Låtar: "Six Feet Deep" & "Bring It On") Eazy-E (Låtar: "Ole School shit", "Real Muthafuckin' G's", "Only If You Want It" & "Nobody Move") Bone Thugs-n-harmony (Låtar: "Body Rott" & "No Surrender") Kurupt (Låtar: "The Hardest Mutha Fuckas" & "Smoke") Snoop Dogg (Låtar: "For All My Niggaz" & "Bitches & Serial Killa") Warren G (Låtar: "What's Next") Three six mafia (Låtar: "Fuck ya'll hoes") West Side Connection (Låtar: "All The Critics In New York", "The Gangsta The Killa And The Dope Dealer", "Bow Down", "Cross 'em Out And Put A 'k" & "King Of The Hill")
Plan your work - Work your plan
Getto boys - die motherfucker YES!!!
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
nu får jag spel igen...gangsta rap kommer från västra sidan av usa...inte ny så för fan skriv inte mobb deep o g-unit o sånt jävla bög skit.. money kan sina grejer iaf.... men g-len skivan woop woop måste osså spelas i en bil riktigt g-funk med feats som green eyes o b-brazy*rip*
corpses all hang headless and limp bodies with no surprises and the blood drains down like devils rain we`ll bath tonight./SKULLS/misfits
tackar för alla feta tips. peace out
är inte schooly d från philly?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
floppen PRECIS!! Spider Loc är hård.. som en jävla sten. mobb deep, g-unit, dmx.. TRAMS!! C-Bo också hård. Mausberg - Ring King
Catchin_Wreck Jo, att Geto Boys é från södern kände jag till, men deras sound é ju jävligt Westcoast...speciellt på låten Bring it On.
Rätta mig om jag har fel, men är inte Three 6 Mafia så south det går att bli?
Catchin_Wreck Yes man...that's the one!
lil jon & the east side boys brutalt..
bone är inte från västkusten!
Det är ju bara NWA som gäller. Gangstarap kommer aldrig bli hårdare
Det är inne med mobiltelefoner igen
har spice-1 - 1990-sick i cd spelaren just nu, sjukt gangster...
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
vafan pumpa Cypress Hill och skit i allt annat
..
REMIXX den skivan e fan spice 1 sämsta.... chekka 187 he wrothe o amerikkas nightmare o dom lite senare BOO YAA TRIBE sjukt gangsta bangin on wax skivorna above the law' celly cel ¨mc eiht mad CJ mac-true game mer g-funk får man leta efter
corpses all hang headless and limp bodies with no surprises and the blood drains down like devils rain we`ll bath tonight./SKULLS/misfits
heltah skeltah, hela boot camp clik..
Battlerappare
2004-09-09 19:26
Yukmouth: Regime Killers 2000, Somebody Gonna Die 2Nite, So Ignorant, In My Blood, Do Yo Thug Thang, Regime Mobstaz m.mmm
heltah skeltah, hela boot camp clik.. ÄR INTE RIKTIG GANGSTA RAP det e däremot riktigt dåligt östkust musik...precis som mobb deep så suger dom fett med cock....PUNKT S.C.C murder squad pistol pooh man do or die knightowl killa tay mr lil one ea -ski the relatives woodie criminals 40 glocc cpo lil c style luni colone street thugs goldie loc tray dee swoop g foesum playaz tryna strive thug law skivan VA andre nicatina presents hells kitchen
ripsta: är du från västkusten?
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
mono: hur viste du det?
varför inte holiday styles och sheek louch . eller big noyd .
D.O.C för fan.
"I'm blowin up the scene wit my gun which is, capable cuz my uzi weighs a ton"
Bloods & Crips och Damu Ridaz.
"I'm blowin up the scene wit my gun which is, capable cuz my uzi weighs a ton"
Kool G. Rap Just-Ice Smoothe Da Hustler Ice T Da Lench Mobb
immortal technique. haha gangster rap?
smells like funk
RIPSTA P21 är det inte svårt att skriva låttips och göra westsidetecken samtidigt? höhö.
ripsta: LA eller? sen att gangstarap bara är västkustrap stämmer iofs inte längre, ordet används för betydligt mer nu.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Willie D/geto boys Räknas gunshot?...."All we know is badness"..