I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mase - Comeback!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2004-08-17 22:17

Mase - Comeback!

Alla har säkert att Mase släppt sin singel nu o han sjunger lika falskt o har lika värdelöst flow som förut. Men kan nån förklara vart Mase har vart under alla dessa år? Varför försvann han o gör sen comeback? Har missat den biten... O e han tillbaks på Bad Boy records idag?

/kanin5

Who's trippin, me or you? after this battle can you tell who is who?

2004-08-18 13:18
precis, fett att han är tillbaka
åh.

2004-08-18 14:05
Jizzo ---> I'm a bad boy gone clean kan ju betyda att han lever ett skötsamt liv som rappande präst nu! haha...Nu höjdes Mase status i mina ögon. Klockren, en präst signad på Bad Boy. haha

2004-08-18 15:44
hahaha dazzel deluxe gick jag för hårt mot din idol? Du kan sätta upp dina Mase affischer på rummet igen, han e ju tillbax! Little punk!

2004-08-18 15:48
hehe... dazzel är riktigt lack :D

sitter o lyssnar på "we don't have to"... bögrap när den är som bäst skulle jag vilja säga...
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man...
http://boegballe.tabulexnet.dk/

2004-08-18 15:51
såg det inte som viktigt o veta varför Mase la av när han gjorde d... helt plötsligt gör han comeback, ville bara veta vart han vart o varför han la av. Då e man en looser för att man inte har koll på Mase... this world is getting worse for every day...

2004-08-18 19:15
mase e riktigt cool, skön röst..

2004-08-18 23:18
Om möjligt sämre än förr, tyckte det var så skönt att han la av!

varför tycker folk rappare e bra när dom låter uttråkade och mummlar bullshit?
"...Uninspired by the freakshow, I see ghosts dance in the trail of my weedsmoke"

2004-08-19 18:11
Men vem e bäst Mase eller 50 cent eller Ja rule?? hahahaha

2004-08-19 18:21
kanin5 P22: haha..

förövrigt..onödigt och fråga folk varför de tycker ma$e är bra..

2004-08-19 18:23
frågade bara vart han tog vägen o varför en comeback... aldrig frågat nån varför man tycker han e bra...

2004-08-19 18:27
kanin5 P22: det var inte riktat mot dig...om du inte förstod d

2004-08-19 21:00
dry your eyes: varför kan man inte fråga det? jag vill gärna veta, jag kanske har missat nått, är det texterna? eller kanske hans "jag har varit hos tanläkaren och dragit ut en tand och bedövning sitter kvar" delivery? Jag vill bara veta vad det e som e så bra med mase, jag säger inte att folk inte får lyssna på honom om dom vill...
"...Uninspired by the freakshow, I see ghosts dance in the trail of my weedsmoke"

2004-08-19 22:28
NappyHead---> Because they like that, oooooh welcome back welcome back weeeeeeeeeeelcome back, becuz they like that

hahaha