I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Necro världens bästa producent!

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-08-10 14:28

Necro världens bästa producent!

nu är det fan bekräftat för mig. han har alltid legat på toppen för mig men J-Zone låg på toppen innan, men han har blivit lite tråkig nu tycker jag han gör fortfarande feta låtar men det håller inte ett helt album. Necro däremot har iår släppt ifrån sig tre album (Ill Bill - Whats Wrong With Bill, Sabac Red - Sabacolypse, Mr. Hyde - Barn Of The Naked Dead) och alla har blytunga beats rakt igenom. han har ju dessutom minst två album från labeln på g där han proddat allt. kan inte komma på nån producent so är lika produktiv. om ni inte visste det har han planerat att släppa 10 fullängdare på ett år. alltså där han proddat allt. och jag är förvånad att allt hittils varit så sjukt bra producerat. den enda producent jag kan komma på som är i hans klass just nu är Stoupe, men han har ju inte kommit ut med lika mkt bra grejjer och håller inte riktigt hela vägen fram.

vad tycker ni egentligen?

Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!