I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Soulja Slim & B.G. mixtapes

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-08-09 02:16

Soulja Slim & B.G. mixtapes

här är 2 länkar till 2 mixtapes ifrån magnolia slim & bg, svåra att få tag på, passa på nu!!!

UptownSouljas
RARE CD FOUND ONLY IN MY AREA. THIS CD IS A MUST HAVE FOR ANY B.G. & SOULJA SLIM FAN. THIS CD CAME OUT RIGHT AFTER SOULJA SLIM WAS KILLED. THIS IS THE FIRST COLLABORATION OF GIZZLE & SLIM EVER ON CD. THIS CD IS REAL SERIOUS--THESE TWO CATS REP FOR THE NOLIA & UTP--AND THEY LIVE UP TO THEIR GANSTA--SLAP A HO--& HEADBUSTIN' RHYMES. VERY, VERY RARE CD THAT YOU CAN ONLY GET THROUGH ME--SO PLEASE DON'T EVEN THINK OF SLEEPIN' ON THIS ONE. THE CD CONSIST OF 13 TRACKS.....

CutThroatComittee
You are looking at a very rare cd by Soulja Slim. He recorded this cd before he died to put his group's name (Cut Throat Comittee) out. I got my hands on a copy through my connects--but you can't get this anywhere but through me. This is a must have for any Soulja Slim fan or any hardcore-gangsta rap fan. This cd is raw, Soulja spits his gangsta lyrics over fire tracks, while Cut Throat Comittee makes appearances on some tracks. Here's the track listing... 1. Keep Da Heater On My Side!! 2. No Problem With Us Chillin’!! 3. I’m Bout Whatever Nigga!! 4. I Feel Like You!! 5. Gangsta Sh**!! 6. I’ve Got Dreams!! 7. If It Ain’t Real—It Ain’t Me!! 8. Let It Rain!! 9. Cut Throat Coming Through!! 10. Is You A Real Nigga? 11. Slow Motion ( Soulja Remix)!! 12. Take It Outside!! 13. It’s What Cha’ Gon’ Do!! Now I've listened to this whole album & it's 10 times better than "Years Later.." Don't deny yourself this undaground classic and add this disc to your collection. Check out my other auctions. Thanks!!

2 dagar kvar på ebay, kommer säkert upp igen, annars kan ni holla på mig så får ni e-mail adressen till säljaren el så kan jag fixa dom åt er, enjoy, dom är så tunga va, enda jag lyssnar på just nu, peace!!!

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se