I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jedi Mind Tricks - Legay Of Blood

Utländsk Hiphop - Allmänt

2004-07-13 00:51

Jedi Mind Tricks - Legay Of Blood

Någon som hört något? Någon sida med snuttar tro?
Detta har jag längtat efter!

/doGG

2004-07-13 10:46
hoppas skivan blir fäääääät

2004-07-13 10:59
Nej, för tidigt för sånt än.

2004-07-13 14:16
har feta förhoppningar...hoppas bara dom inte fortsätter i samma anda som i VOG utan går tillbaka lite till VBD stuket....huga!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2004-07-14 22:43
Mer sugen på detta nya albumet om jag skall vara helt ärlig. De senaste albumen har ju inte varit till någon besvikelse precis. :)

2004-07-15 01:46
Är det någon som får tag i url till snuttar av kommande låtar får personen i fråga gärna skicka ett meddelande / gästboks - inlägg. Vore grymt sjysst

Hangaround

2004-07-15 02:47
i hate you, i wanna kill you
Hades hates you, he wanna kill you
i hate King Arthur, i'm gonna kill him and take Excalibur from him
and use it too murder your familys souls
vinnie paz daddy..jedi mind tricks..army of the pharoahs

jag skulle fan kunna bli ghostwriter åt vinnie.

2004-07-15 03:52
yeap..sanning Tech...

btw Presents Outerspace har varit ute ett bra tag... :P
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2004-08-05 14:10
Från hemsidan.

In the latest Legacy Of Blood news, JMT wanted to let fans know that GZA, Sean Price and Killah Priest will be featured on JMT's upcoming fourth album, Legacy Of Blood, due on Babygrande/Koch Sept. 21, 2004.

The first single from the album, On The Eve Of War feat. GZA, will drop in August.

Hoppas de får greppet igen sen besvikelsen VOG.
Rakt upp och ner.

2004-08-05 14:33
Rakt upp och ner.

2004-08-05 14:37
Rakt upp och ner.

2004-08-05 14:38
Det blev fel...
Se ovan
Rakt upp och ner.

2004-08-05 15:16
knappt nåt av beatsen håller samma klass som VBD, jävla sambabeats eller nån klassisk låt som alla hört. några kassa inhopp. sjunga refränger! vinnie kör samma sak och man mörker att jus fan var grym. det fanns inget fel på VBD, VOG har fler blessyrer.
Rakt upp och ner.

2004-08-06 10:16
jag blir blöt i trosorna. hoppas inte det är snack bara. nu kanske man får se dem också.

Pure hardcore shit. Lots of dead Christians and politicians. haha.
Rakt upp och ner.

2005-02-20 17:33
grym skiva. inte hört den förräns nu faktiskt. fan glömt bort den.

2005-02-20 20:15
imponerade inte så mkt på mig, hade knappt hunnit sakna jedi mind nu, som inför förra plattan. sålig är den absolut inte men inte i samma klass som vbd t.ex.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-02-20 20:30
Är Vinne Paz muslim?
Han nämner Islam o Allah ganska ofta i sina låtar
Becuz u CAN´T, u WOn´T, n u DON´T STOP!

2005-02-22 18:00
Jag sag Jedi mind live i forrgar... Det va inte direkt det fetaste jag sett.. Dom nya latarna e inte ens i narheten av det gamla.. Forbandet va fan fetare..
O jag visste sedan tidigare att Vinnie Paz va liten, vit o tjock men helt arligt, inte att han va SA liten o SA tjock.. Men javligt raw rost..
Heavenly Divine va latt hojdpunkten..

jaja

Saarvi
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!!
Givetvis gratis
usershare.net/orismusik

2005-02-22 19:19
legacy of blood öppnade mina ögon för jedi mind iallfall.. riktigt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-23 02:39
Skivan är ju inte precis ny?
Varför dena tråd så sent?

Skivan är hur som helst feeeeeeet! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-02-23 10:29
Såg dem igår och det var en schysst konsert, de nya materialet må inte vara lika starkt som de gamla men det var bra tryck rakt igenom. King Syze och Des Devious var med som support men ingen Jus Allah. Han kommer att köra en egen Solo tour i April såg jag på en flyer iofs.

Fetast igår var lätt:

Blood in blood out
Animal Rap
The Worst

Roligast:
Vinnie Paz som såg ut som en fet liten Beduin Shejk med sin
duh-rag/turban samt Dj Drew Dollars som freakade ut totalt på scen och gjorde den skummaste stage dive jag någonsinsett i form att ett skruvat ljushopp...

Ska bli intressant att kolla film och kort från igår, minns inte alltför mycket av vad som hände på slutet...
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...

2005-02-24 10:56
Pancho_Khan

Jag såg dem i Munchen, tror inte att Stoupe var med för han dök inte upp på scenen iallafall.
King Schlong - Up in bitches asses like a thong...