Fransk hiphop
Ni som gillar lite anorlunda hiphop så tycker jag att ni ska tanka Sniper. Gruppen blev utsedd till Frankrikes bästa Hiphop artist och har grymt sköna beats och låter fett kul. Ett tips att tanka låtar från dom alltså. Låten dom vann med heter Sniper - Gravé dans la roche. Ni som hört dom kan bara ignorera, pallar inte med massa klagomål om att ni hört han.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Har den skivan, den är skön:)
http://www.oekoland.de/assets/images/Ravioli.jpg
Fransk hiphop är skönt!! Har dock aldrig hört Sniper...mest lyssnat på bl.a. IAM! Ska checka honom...
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
assasin är en grupp att rekomendera:)
may the force be with you C:\Documents and Settings\hannes\Mina dokument\Mina mottagna filer\Ny mapp
Mc Solaar är ett tips.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag har båda deras två skivor å jag kan med höger hand på hjärtat säga att jag har aldrig hört så många bra beats på en rap skiva någonsin!!... å då är jag beat-kräsen så de stinker om det. Jag kan rekomdendera starkt att köpa/tanka deras två skivor om du gillar beats med akustisk gitarr, stråkar, å piano.
... ....why are two colours in my head? .....what was it that you tried to say?
bra drag, Gesan. hehe
www.myspace.com/marcusgraap www.myspace.com/stacsofstamina
Saïan Supa Crew någon???
"...il n'y a personne qui peut m'arrêter, quand je me jete sur la langue francaise sans regarder..."
Mc Solaar ja.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
ntm , cent treize (113) le rappel Nap alla grymmt feta:)
nån som vet vad saian supa crew rappar om? skönt som fan men de kan ju va så att dom rappa om nått helt wack, troligtvis inte men e nyfiken ändå...
"God damn we can't even afford to die!"
Saïan Supa Crew , IAM, MC Solar, Cent Treize och KDD ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
saian supa är dom största rasisterna typ:)
ok fett rörigt men tack som fan iaf!
"God damn we can't even afford to die!"
Fransk hiphop äger! Fick några låtar av en kompis. Sniper - Sans (re)Pères IAM - Laches Jävligt bra!
Bakirci Sniperlåten är sjukt kramgo=).me lajk it.
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>
OFX e sköna
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
NTM! NTM! NTM! Nique la Police. Den största jävla bangern NÅGONSIN!
ATK, BOOBA, BUSTA FLEX FACTOR X FAF LARAGE, FONKY FAMILY, IAM, KDD, KERY JAMES, LA CAUTION, LUNATIC, MAFIA TRECE, NTM, OXMO PUCCINO, PASSI, PSY 4 DE LA RIME, ROHFF, ROST, TCC TRIPTIK
http://www.myspace.com/callep
Yeah Explicit Samourai e hälften utan medlemmarna av Saian.. OFX e andra delen..Saian finns inte längre. Kolla gärna in Hocus Pocus , 20syl e jävligt fet! Värme till er alla Peshi
WWW.MYSPACE.COM/PESHI<br>WWW.PESHI.COM
IAM - Noble Art feat Red man och Method man! As skön låt!
KOLLA FAQ
dingrinn.blogspot.com
SAIAN SUPA CREW - Pitchy and Scratchy show - Raz de maree - abece der cons (eller vafan den heter haha) IAM - On Marseille och massa Mc Solar man..
http://www.allyawan.com http://greenstreetwan.blogspot.com
bah, tankte jag skulle kolla traden for att fa lite inspiration o tips nar man anda ar har i paris.. men sa droppar alla bara old shit! bra old shit iofs, men vafan; tipsa om ngt nytt!! vem bryr sig om Faf Larage liksom? soo outdated. Fresha tips sokes tack. Forresten; ngn som hort ngt om ngn grupp som kallas typ D-amage eller liknande, ska vara valdigt elektroniskt o fint har jag hort..
"I´m armed and I´m equal"
Tiva - dDamage heter gruppen.. kolla www.ddamage.org.. vi har jobbat en hel del med dom.. kolla in deras remix av en av våra låtar på
www.werk-it.com (under "werksongs")...
du borde också lyssna på nya TTC skivan om du inte gjort det.. grymmaste som gjorts i frankrike och alla som säger nåt annat har FEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!
www.batards-sensibles.com www.ninjatune.net ok såäre
Mafia K1 Fry - bäst i Frankrike.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
kolla också k-special med sniper - les porcs
Hakuna matata
franskt är skitgrymt :) MC Solaar, Saïan Supa Crew, Sniper.. :D
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
ges-one: tack for det ratta namnet dar, cool med collaben! ar valdigt sugen pa beatsen.
TTC ar soundtracket till mitt liv har nere for ovrigt. Traffade en snubbe utanfor Stones Throw-spelningen som dissade dom och istallet prackade pa mig en skiva med hans egna grupp; E-M
Lyssnade pa skivan och maste medge att den har sina stunder! sista laten ar skitfin och later valdigt crisp och elektoniskt.
www.emvillage.com
"I´m armed and I´m equal"