jesus walks videon (länk)
jesus walks jävligt snygg video måste jag säga.
"I see jesus in my kids.. it´s funny to me how I see him in them but don´t see him in me"
Redaktionschef
2004-06-19 13:40
yeah den är väldigt fin, såg den för 3 veckor sedan ungefär, den är svartvit och en massa fokus på NY om jag minns det rätt? :) peace out,
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle: då minns du väldigt fel, den är svartvit lite då och då och den har inte det minsta fokus på NY. Ska låten va så kasst mixad eller är det bara i videon man knappt hör ett ord av vad han säger tack vare alla BOMP BOMP BOMP?
njut
Oracle - du tänker nog på låten med mos def?
12.
Riktigt nice låt + snyggt gjord video, måste jag säga..=) Och Oracle, viden du syftar på e Two Words Feat. Mos Def & Freeway, även den en nicig video =)...
Nån som kan förklara slutet med Ku klux-snubben och korset? Får han typ syndernas förlåtelse i slutet när regnet kommer eller vad innebär det? Riktigt snygg video, men jag undrar om den kommer att visas på MTV.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2004-06-19 16:19
ooh där ser man :P Den här var riktigt bra också, gillade hur dom gjort med yxhhuggandet i början och elden när han gick i tunneln =) peace out,
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Beatboxare
2004-06-19 16:28
Jag trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga det här, men Kanye är fan räddningen(as far as mtvhiphop goes). Det skulle vara kul om Common kunde rida på Kaynevågen nu och få sitt breakthrough också..
/KG BOOM
Tyckte Commons låt från hans senaste album spelades rätt ofta på tv.
njut
Translatorn: Att Common medverkar på två av Kanyes videos borde nog få några ovetande att få upp ögonen för honom. Hans största hit hittills är väl hans Mary J Blige collabos. Skulle inte Kanye signa Common till sin nystartade label?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nog för att jag är så sjukligt trött på kanye west nu . .han ska medverka på ALLA låtar, producera ALLA låtar. . han är värre än när 50 hypen va som störst ..MEN god damn vilken snygg video ..ruskigt bra ..hans platta är fortfarande riktigt tung ..
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
Apu är inne på rätt spår. Kanye har nog överexponerats sig. 5 videos ute, under eget namn Brandy-låten Janet Jackson-låten. Dialated peoples "My way" Hans kommande låt med Mariah Carey. Plus den kommande remixen på Maroon 5s låt, vaheter´en...
ja de blir en jävla overkill lixom ...å beatsen han spottar iväg nu känns verkligen inte värdiga hans signatur ..ja tycker brandy låten är helt hemskt dålig ..
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
jäkla vad den där killen droppar grejjer nu
Men lika glad är jag för det!
köpte skivan idag.. lite sent jag vet =P men Jesus Walks är ju en av favoritlåtarna måste jag säga
8 diagrams!
Redaktionschef
2004-06-19 18:43
Aggro> du glömde låten med Slum Village :) peace out,
Jävligt tung video, är allt jag har att säga.
Ludacris & Kanye West - Stand Up (Remix) oxå
shit va nice!
"three can keep a secret if two are dead"
Oracle: Jag glömde naturligtvis Slum village- låten. Förresten, Kanye har ju även ett beat på D12s nya. Skyhigh: Kanye producerade "stand up" originalet, för den delen också. Finns remixen ute på video eller?
Redaktionschef
2004-06-20 01:00
Scam_Vol1> Japp finns en video. Finns en tråd om det här på whoa har jag för mig om du söker. Rätt clean video faktiskt, typ modelluttagning eller nåt i den och sen har dom textat refrängen så att man kan sjunga med i låten :D peace out,
Jesus walks är fett bra, speciellt texten i låten. Men en annan låt som jag måste säga att jag diggar mycke på skivan är "Never let me down" me Jay-z , den är Grymm
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
Här funka ju hela videon allafall. Den andra tråden funkade inte hela. grym video i övrigt...
Blao Blao
Ha, den gick på MTV just. Det trodde jag fan inte, på nåt vis.
shit va nice den va! fett!
jag e så RAK att du blir SNE!
sett den innan, men den är fan as bra! låten och videon, tyckte inte låten var så bra innan, men videon höjjer upp den några snäpp
// Allt jag säger kan ha ironiska inslag.