I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

beatet dilated peoples

Utländsk Hiphop - Allmänt

2004-05-31 14:18

beatet dilated peoples

på dilateds nya skiva (neighbourhood watch) så är det ett "klassiskt" beat som dem kör ett tag i "heavy surveilance".

det är det som kommer efter en minut och har gitarrer...
vilken körde på det beatet innan dem?

2004-05-31 15:07

mobb deep - mobb niggaz, prodigy - keep it thoro??

inte samma beat/sampling...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -

2004-05-31 17:55
säger som ajger ... låten finns inte alls på skivan????
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man...
http://boegballe.tabulexnet.dk/

2004-05-31 18:09
menar väl alchemist presents heavy surveillance skivan. den släpptes på mp3 under namnet neighborhood watch innan så det är väl därifrån han har fått det.

2004-05-31 18:46
Så blir det oftast när folk bränner ner skivor, dom vet inte vad dom har för låtar eller vilket album det ens är... suck.... internet - man måste hata det och älska det!
"At my house we call them Oh Oh´s..."

2004-05-31 19:49
aha... en mp3-bög!
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man...
http://boegballe.tabulexnet.dk/

2004-06-01 09:08
Ludkoing: Det var ju det som precis hände, allmän förvirring i artisternas diskografi...
"At my house we call them Oh Oh´s..."

2004-06-01 16:34
ok. för att lugna stämningen så kan jag säga att jag laddade ner skivan "neighboorhoud watch" där låten "heavy surveilance" finns med. jag har bara inte hunnit med att kolla av den mot en diskografi än. luuuuuuuuuugna!

men vet nån?

2004-06-01 22:22
är det inte så att den finns med på promo-versionen och du har fått tag på den och trott att det är riktiga albumet då?

2004-06-01 23:14
men... skitsamma vilken version jag har (eller egentligen tack som fan för nu laddar jag ner den "riktiga". men det är inte detta min fråga är om)

Har någon hört låten jag menar med det beatet som kommer in efter nån minut?