Cormega - Legal Hustle Vol. 1 tracklist
1. "Intro" - Cormega produced by The Feil Brothers, AX, and co-produced by Cormega 2. "Beautiful Mind" - Cormega produced by Cormega 3. "Let It Go" - Cormega featuring MOP produced by Emile. 4. "The Bond,"- Dona featuring Cormega produced by "Bear One" for Control Freaks 5. "Bring It Back," - Cormega produced by Ayatollah. 6. "Hoody"- Cormega featuring Dona and Tony Touch (DJ) produced by Cormega 7. "Dangerous" - Cormega feat. Vybez Kartel & Unda P produced by J. Waxx Garfield & Will Fulton 8. "Tony.Montana" - Cormega featuring Ghostface produced by The Fiel Brothers 9. "Personified" - Cormega featuring Dona produced by Spunk Bigga 10. "Stay Up" - Cormega featuring Kira produced by Cormega 11. "Deep Blue Sea" - Cormega featuring Kurupt & Jayo Felony produced by Emile 12. "Monsters Ball" - Cormega featuring Banger, Lake, and Maino produced by AX. 13. "More Crime" - Cormega featuring Jacka produced by Maki for Blahk Fatigue. 14. "Redemption"- Cormega featuring AZ produced by Emile. 15. "Respect Me" - Cormega featuring Dona produced by AX 16. "Sugar, Ray, and Hearns" - Cormega featuring Large Professor produced J Love 17. "The Machine" - Cormega featuring Dona and MIZ produced by AX. Släpps 25:e maj. Var tydligen fel på track listen nu är den rätt och Ghostface är med. :) Cover?
jagvillocksåhaenblog.com
ooooouuuuffff! tungt! antligen ett slapp fran mega! denna lar vara ur fet som helst
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
Varför står det feat Cormega på låtarna? Utgår man inte från att alla låtar ska vara med honom om det är hans skiva?
Första steget till misslyckande är att försöka.
Inte jag som har skrivit ihop det så jag vet inte. Blev väl bara så, ser inte problemet.
jagvillocksåhaenblog.com
fy fan vad jag ser fram emot det här!!!!!!
hehe ful cover :P
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
Jag tycker det var rätt skönt. Inte direkt en ny idé, men jag diggar. :D
jagvillocksåhaenblog.com
haha tungt cover. oblyg skiva.. och grymt att lake är med. riktigt tunga gäster. mega står väl med på låtarna för att det är en legal money compilation, räknas väl inte som ett riktigt mega album, right? fast iofs är det mest mega hehe.. sen ska testament släppas i jul, det blir riktigt tungt. det är megas år.
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
Legal Hustle :P Jag ändrade tracklist i går, förut stod det ungefär "Bring it back ft Cormega". Nu ser det mer rätt ut samt att producenternas namn är med.
jagvillocksåhaenblog.com
haha legal hustle såklart, är fan nyvaken hehe
-- J Sports, Sthlm -- Ain't a question now, it’s a guarantee They say I think I'm the shit, pffffff well apparently
8. "Tony.Montana" - Cormega featuring Ghostface produced by The Fiel Brothers 14. "Redemption"- Cormega featuring AZ produced by Emile. det här gjorde min dag ojojojojoj... Mega!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
covern är gangsta.... och inte alla får göra en sån cover... men Mega får...garanti,...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
ja, det kommer bli en bra skiva... tror dock den kommer släppas innan 25:e maj.
"Life is an interlude to death"
vilka låtar har redan släppts förresten? let it go med mop har iaf släppts på mixtapes. rätt tung.
personified också va?
Det är rätt många låtar. The Bond, Beautiful Mind, Bring It Back, Let It Go samt Personified som du sa. Personified är med på J-Love's "King of What I Do Pt. 3".
jagvillocksåhaenblog.com
fyfan va nice!!!! äntligen... shit vad tungt det här blir! :D infamous: de där låtarna ser jävligt intressanta ut!
fuuuuck.. mina pengar kommer inte klara denna sommaren=( jäävla massa grymma skivor.. föresten.. e inte detta bara ett mixtape typ? han ska väl släppa Urban Legend som ett "riktigt" släpp? lr e jag yr? peace
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
verkar fett. intressant också att han kör med Vybez Kartel på en låt också..
0034
midas: j-love brukar släppa mycket mega ja. tror jag hört beautiful mind, men var på black moon/jigga beatet.. är väl inte den som hamnar på albumet?
Eccan Ja, Urban Legend kommer senare, möjligt att det dock inte kommer i år och att The Testament släpps innan, men det gör inte mig något alls. :) Mono Hmm, det är någon sampling som är använd rätt mycket, någon Mary J Blige låt också.
jagvillocksåhaenblog.com
Cormega has finished up his Legal Hustle Mixtape, and it will be released on 5-25, keep an ear open for "Let It Go" w/M.O.P., "Tony Montana" w/Ghostface Killah, "Redemption" w/AZ and "Sugar, Ray and Hearns" w/Large Professor. While we had heard the long-anticipated Mega/Ayatollah EP was not going to happen due to Ayatollah's lax work-ethic (you gotta be about your BI to break bread with Mega) Ayatollah has contributed one track to the mixtape. Correction From two weeks ago: While Cormega and AZ are working on a full-collaborative LP together , Mega is not working with Angelous---sorry Mega!! - Matt Conaway Gaaaaaalet. FYFAN säger jag bara.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas P22 om jag förstog rätt så ska MEGA OCH AZ GÖRA ETT ALBUM TILLSAMMANS... ?... för det stog lite wackt efteråt som jag itne fattade om de stämmer... då ojojojojoj
Japp, enligt hiphopsite i alla fall. Enligt deras nyhetssystem så ska detta vara bekräftat, har dock inte sett det någonstans. Får hoppas att det stämmer och att det inte rinner ut i sanden.
jagvillocksåhaenblog.com
ojojoj... galet!
det här är typ det häftigaste på länge! mega och az collabo album, det kan ju inte bli bättre???
hmm. jag e nog lite efter... men e inte AZ o Mega oxå i beef..lr varit rättare sagt??
Inte vad jag förståt det som. Nas var den som Cormega var nära polare med. Och därför blev det som det blev.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas P22 jojo men var inte nas o az på samma sida? var de inte så att cormega bröt upp pga ett kontrakt han inte ville gå med på..medans dom andra ville de? peace
Jo, jag tror att det var så. Men han kände väl inte AZ ordentligt och då var det inte ett svek mot honom helt enkelt (jag gissar).
jagvillocksåhaenblog.com
Midas P22 ok..iofs har iofs inte för mig att mega dissat az..lr tvärtom.. men dom har väl inte gjort nån mer låt efter the firm-grejjerna typ?
en annan svenne ska ju ga pa hans skivsignering pa fat beats pa tisdag nar skivan slapps... Holla!!
www.bluenyellow.tk