I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skulle Vilja Ha Er Input Pa Nagot, QD3

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2004-04-09 10:50

Skulle Vilja Ha Er Input Pa Nagot, QD3

Jag funderar pa att bygga en internet "kanal" eftersom vi har mycket pa film som vi vill visa men hinner inte salja allt till TV kanaler, plus sa att Europeer kan se vara grejer nar dom vill sa dom inte behover vanta. Har ar mina fragor, skulle uppskatta om ni kan ge mig lite feedback:

1. vilka slags dokumentarer skulle ni vilja se fran oss?

2. Skulle ni vara interesserade av att se snuttar av olika intervjuer fran vara filmer som inte kom med i filmerna? Typ Tupac, Ice cube, Comon, kanye West, mm, utlaggt som en porr sight men med Hip Hop snuttar.

3. Vilka artister ar ni mest interesserade i att se och hora ifran pa varan site?

4. Skulle ni vara interesserade av olika classer (via streaming video) typ Tupac class, producent class med mera? eller synpunkter pa veckans amne fran olika Hip Hop artister?

5. Bocker som gar lite djupare an filmerna? ex. BEEF book med mera innehall och detaljer.

6. Namn en onske lista pa vad ni skulle vilja se pa varan site, vad som helst.

7. Skulle ni vara interesserade av downloads versioner av vara filmer om vi erbjod det?

8. Om vi kunde erbjuda allt ni skkule vilja se pa varan site, skulle ni betala en (valdigt blillig) manads avgift om ni fick total access till allt vi erbjod?

Malet ar att gora the Ultimate Hip Hop destination, allt som ni inte far fran MTV skulle vara med har. tror ni att det finns intresse for nat sant i Sverige eller Europa?

Tack till dom som tar tid att svara, QD3

QD3.com - Ny Hip Hop Bredbands Kanal (ga till QDiesel spelaren)

myspace.com/qdiesel