wu-tang clan till roskilde.
"Wu-Tang Clan kommer till Europa, och det blir Roskildefestivalen i Danmark som får den enda nordiska showen. I 2004 års klan ingår enligt Wu Tangs hemsida RZA, GZA/Genius, Ghostface, Method Man, Raekwon, Masta Killa och Inspectah Deck." så är det. källa: musikjournalen
oj fan va galet häftigt!!
Thou shalt not make som noise for Detroit
ja, sålänge det bjuds på en rejäl hög med gamla godingar kan det bli en mäktig upplevelse.
det räcker med att det finns i 2 forum på whoa och på olika hemsidor...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
e det åldersgräns på roskilde? ,.... fasen va ja vill dit!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skulle inte orka dra till danmark, orkar inte ens dra på festivaler i sverige. Men det skulle nog va skoj att se dem. Nån som vet vad de gjort av U-God?
njut
okej... men vad är adressen till wu-tangs hemsida?
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
De har ingen officiell vad jag vet.
njut
Är du galen? ODB är ju störtskön (va iaf, ett tag sen jag hörde från honom), U-God kanske inte är den bästa direkt, men han är helt ok, Cappadonna är ju skitgrym! Förresten, nån som vet ifall Cappadonna var/är "officiell" medlem av gruppen eller om han bara gjorde ett litet inhopp?
njut
haha yäääää nu ska jag definitivt dit
shimmy shimmy yo
Hade varit skönt om de bekräftade detta på Roskildes hemsida. Men detta låter ju hur grymmt som helst. Tur att man har biljetten hemma på hyllan! =)
...förövrigt anser jag att Kartago bör förstöras
cappadonna var aldrig officiell medlem... men han va den närmsta wu-relaterade till själva klanen.. U-god och ODB är dock för upptagna, det e lite tjafs mellan U-god och RZA och ODB e upptagen med Cock-a-fella
http://www.myspace.com/deadlykanha
The_Realness P17 "shit vafan KAN DOM INTE KOMMA TILL HULTAN SOM GAMLA TIDER?" JO för du var VERKLIGEN där när du va 10-11 år... lätta!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
ta bort det här inlägget då? jisses. noll koll.
kontrast jag tror att du, som alla andra, överlever dagen trots att det finns hela TVÅ inlägg med samma kontenta i TVÅ forum på SAMMA COMMUNITY(hjäääääääääääälp!). det var uppenbarligen fler än jag som inte sett den andra tråden eller läst det på andra "olika hemsidor", så låt även folket som inte kollar runt på alla forum på alla communitys och hiphopsidor varje dag ta del av informationen är du snäll. tack.
Mr_Ben_Dover tre inlägg finns det med ditt.. aldrig funderat på att kolla runt först innan du postar? t.ex. i forum där det ska vara.. både klubb & konserter och festivaler är rätt. utländsk hiphop är fel. det var uppenbarligen fler än jag som inte sett den andra tråden eller läst det på andra "olika hemsidor" folk som är intresserade av Roskilde kollar i festivalforumet. klart inte så många sett när du postar ett inlägg nästan direkt efter de andra... suck..
kan inte gangstarr ta å komma också, eftersom dom bangade förra året
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
kontrast ojoj, jag tänkte svara men kom på att allt jag ville ha sagt redan står där. man kan bli så trött på små-påvar som du ibland. "...suck..."
Tyckte inte att det var någon direkt höjdare 97. Men är jävligt peppad på att se wu-tang igen. Såg gangstarr i melbourne för ett tag sen. Det var väl bra men inte så där jättemycket att sukta efter. Tror många skulle bli fett besvikna om de körde samma gig här.
http://soundcloud.com/skv18 http://soundcloud.com/olski-dnb
RythmOne P16 sug min att du va
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
infamous Varför skulle man inte kunna vart där när man var 10-11 år? Har ett flertal polare som var där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilka andra bra hiphopakter e klara?
word
FITTA!!! Jag som just fixat jävla fitt hultsfred. Jag kommer aldrig ha råd med roskilde, får väll bli tyskland vesit då..
BARA meth!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
fan,, jag tror nästan jag åker till roskilde ändå :P
jag minns roskilde 97 då skulle wu tang komma men gjode det inte och så regnade det mycket
cappadonna var visste officiell medlem efter forever tills the w plattan släpptes.. är han inte med på iron flag fodralet också.. är dock osäker har för mig att han slutade efter dubbel w
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
roskilde, time of my life. årets höjdpunkt. pepp!
jag är asdär wu for life
meth äger liv helt enkelt
dim P17 ... du får säga minst. punkt slut. The_Realness P17 ... cp, haha soft... varför då säga nåt om gamla tider som på Hultsfred, när du itne var där och itne vet hur det var... man kan liksom inte få en bra uppfattning av en konsert om du bara sett den på TV... punkt slut. RythmOne P16 ... my bad, du va den ända som kom med en soft respons, så desoft... holla.
hur komer det sig att inte roskilde har lagt upp att dem kommer på sin hemsida? så länge det inte står där tror jag inte på det, och riktigt säker på att dem kommer är jag inte förän jag ser konserten....
hon hatar mig bara för jag e thug och typ aldrig e där
cab adonna - han kör ju typ taxi nu för tiden!
crack
diggar inte wu men kul o se för sakens skull.. roskan here I come
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
aliensnopp P19 såg MTV News idag, och dom bekräfta hela Europa Touren... sen om du fortfarande inte tror på det checka Wu's hemsida www.wutangcorp.com... iofs så kan dom göra en "no-show"... men det tror jag inte... hoppas inte iaf...
det är ju inget nytt att hiphop kellektiv från det stora landet i väst brukar ställa in spelningar men man hoppas ju så gott det går. Fö så tror jag att det blir tyskland för min del, billigare typ :/
men bara wu istället för nerd...
meth äger liv helt enkelt
meth_äger_liv P21 JA!... SKITJA!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! :'( Jag är i bulgarien mellan den 29 juni och två veckor framåt, missar hela jävla turnén :'( Har fan väntat sedan 1996 på det här tillfället.. FÅr jag tag på nått bra jobb så bangar jag inte på us.