Ludacris - Coming 2 America. Helt otrolig.
När Word of Mouf kom ut köpte jag den direkt och satte på låt ett. Och sedan satt man där med hakan nere efter att låten hade spelat färdigt. Till alla er som sover på denne enormt grymma rappare så tycker jag det e dags att lyssna lite på honom. Ni kommer förmodligen gilla hans roliga/effektiva rhymes. Sista versen av Coming 2 America e det fan helt sjukt bra flow på. Och när beatet stoppar snabbt och man tror att den kanske e slut så tänker man det Ludacris rappar: oh no where the beat go? Bring that shit back. Vilket det mycket riktigt gör. Ludacris e en emcee med massor av underhållande rader, några exempel från låten jag pratar om: My rap career goes back further than yo' father hairline It's Ludacris - I pack more nuts than Delta Airlines I'm on a cool ranch, get laid more than Fritos Frito Lays chips e USAs Estrella eller OLW. Dom har en sort som heter Cool Ranch. I'm boss to all employees - and I'm here to teach the principle Cause I've been saved by mo' bells than Lark Vorhees Lark Vorhees spelar Zach Morris från Saved By The Bell. Detta program utspelar sig i en skola där han bråkar med rektorn (principle) hela tiden. Ta nu för fan tid och lyssna på Ludacris två första (major label) skivor: Back For the First Time och Word of Mouf. Båda e mycket bra, packade med roliga punchlines, grymt flow och underhållande texter. Den nya, Chicken & Beer har ni nog redan hört, iaf Stand up, så den behöver jag inte nämna. Eller? Texten.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
|