I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Polsk rap
Utländsk Hiphop - Allmänt
Tillbaka till forumet
soran P38
2003-11-13 22:28
Polsk rap
Vet nån nåra polska artister?
Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran
soran P38
2003-11-13 22:30
tack, snabba svar (:
Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran Soran
Da_herbman P38
2003-11-13 22:45
Liroy o Paktofonika! Polens elit!
Kultursnobb
RadiophonicOddity P41
2003-11-13 23:00
det finns altså folk i polen som gör hiphop...jisses :P
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Da_herbman P38
2003-11-13 23:01
e han inte? jag tycker fan han e en av de grymmaste!
Kultursnobb
RadiophonicOddity P41
2003-11-13 23:33
traxmaster jag var inte seriös och jag har inte förutfattade meningar om att polen är ett slags tattarland etc etc...
jag har själv varit i polen ett par gånger, även om jag inte haft nöjjet att besöka nån hiphopklubb men jag gillar landet starkt iaf...dom har ett schysst land och städerna har den schyssta gamla arkitekturen kvar...
hur som helst upplyste du mej mer om hiphopen i polen och det ska du ha tack för.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
RadiophonicOddity P41
2003-11-13 23:48
haha...har varit i Gdansk nån gång o nån annanstans nån annan gång :P dom städerna var schyssta...har dock inte varit runt o kollat så mkt på förhållanden o sånt...
RadiophonicOddity P41
2003-11-14 00:01
haha...jag såg några såna där då ja...men då var jag lite yngre :P fina blondiner altså :P
RadiophonicOddity P41
2003-11-14 00:09
haha..yep...lifes a bitch then you die...
juicemc P43
2003-11-14 02:11
"Tede" har jag hört e bra...lite bouncy hip hop sa killen jag snacka me
"U Know How We Doin' It, Big Pimpin' Bling Blingin' And Shit"
PenDragon P42
2003-11-14 11:39
Spelar ingen roll var du frågar efter hiphop från, du får ALLTID svar. "Nån som vet någon bra Mongolsk hiphop?"
Look with your own eyes - See with your own mind
papper
2004-05-06 23:30
rbgraff här på whoa rappar på polska
thundercooperfuckinbird
kheno
2004-07-30 20:09
Måste nämna Kaliber 44. Deras 3 album är bland mina absoluta favoriter. Just nu kan jag dock inte sluta lyssna på paktofonika - chwile ulotne.
Om någon lyckas hitta rymy radoskór - chuj mnie polityka kan det vara något...värdelösa mc's men ett av de bästa beaten jag hört.
Maliik
2004-08-16 17:11
Polsk hiphop kills! Det finns redan en tråd här från förr om det där mycket namn nämns. Kolla upp den!
Kheno
Yo hur är Kalibers andra platta? Jag har aldrig hört den. Den tredje och sista är ju världens bästa men den första är ju rätt så kass. De bara skriker en massa. Tredje har flow. Vad heter den andra och när är den från?
Anywhere you go I am going to find you And every time you flow I'll be right behind you Just to let you know and constantly remind you You can never be as dope as I am
God-damn
Mobacko P38
2004-08-17 12:06
Trzeci Wymiar - Dla Mnie Masz Stajla
52 Dębiec - to my polacy
Jeden Osiem L - Jak Zapomnie
Alla 3 är jävligt bra, den första var sommarplågan nr.1 i år...alla är jävligt feta somsagt
http://www.myspace.com/wedidnothavesexualrelationswiththatman
JonErik
2004-08-18 06:39
fyfan vad grymt.
hur får jag tag i polsk hiphop?
grafflix P40
2004-08-18 08:55
inte polskt men.. Indy & Wich från tjeckien är riktigt sköna!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
Tillbaka till forumet