I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kung Henry Bowers raggalåt, vad heter den?

Svensk Hiphop - Request / Önska

Poet

2012-05-05 00:31

Kung Henry Bowers raggalåt, vad heter den?

Det är en av Kung Henrys reggaelåtar tror jag, jag har typ bara hört den raden som jag skrivit här nedanför, är det någon som har en aning? Would be appreciated!

"Här vid porten här på orten i en död mans staaaaad!"

(Inlägget ändrat av mfs 2012-05-24 08:26:50)

Jag har ätit pannkaka!

2012-05-06 15:24
denna staden, denna orten, vem har gjort den
till en cowboystad

så skulle tippa på att den heter cowboystad.
inte lika bra som jag sköt barberarn dock xD
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2012-05-06 15:25
här kom upp på google typ asså:

www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Moderator

2012-05-06 15:28
Jag vet inte vilken låt det är, men har du testat hans hemsida? Där verkar det mesta ligga uppe: http://henrybowers.com/?page_id=351
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Poet

2012-05-06 15:38
Tack så mycket Bjäär, det är den!

Krok, det är bara vissa album och låtar som finns uppe där, långt ifrån allt tyvärr.

Nu letar jag alltså efter en studioversion av låten Cowboystad. :P
Jag har ätit pannkaka!

2012-05-07 08:29
Yo!
Kul att du gillar den.. det är en (mycket fri) tolkning av Capletons Jah Jah City.. min version heter mycket riktigt Cowboystad.. den finns inte släppt i studioversion än.. men den kommer nog nån gång.
throw your hands in the air like they're not attached
and realize without hands they'll be hard to catch

2012-05-07 09:49

(vet inte varför det står "sizzla feat. capleton" i titeln... sizzla är ju inte med...)
throw your hands in the air like they're not attached
and realize without hands they'll be hard to catch