I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] Let's Do This BATTLE #3: Juiz VS Macke Maple

Svensk Hiphop - Battles

2012-12-16 12:58

[Video Battle] Let's Do This BATTLE #3: Juiz VS Macke Maple

Sådär! En ny battle från vårt senaste event!

Juiz VS Macke Maple
Let's Do This BATTLE #3
Kungliga Tullkammaren, Kristianstad
28 SEPTEMBER.

LET'S DO THIS MGMT

Moderator

2012-12-16 14:03
Klasskillnad, tycker Juiz är tvärfet.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2012-12-16 17:12
Förstår inte varför Maple vill härma cool så mycket, det blir tyvärr inte speciellt roligt alls.

"Går det bra med tay han är också bög" / cool

"Går det bra med juiz han gillar också killar" / maple

Det är säkert jättemedvetet och skulle vara en rolig grej men det blir tyvärr inte det. Tyckte inte battlen var speciellt bra, en del tveksamma rader från juiz, men jag har aldrig hört honom förut så för att vara debut så är det klart godkänt!

Maples del säger sig självt tyvärr, det är han nog väl medveten om själv också.

2012-12-16 17:46
Påminner lite om roliga timmen på lågstadiet..tummen ner !

2012-12-16 18:32
Jupp tyvärr blev det en skitkväll för mig!
Försöker absolut inte härma cool på något vis :). Tycker bara dom raderna är sjukt underhållande och man kan trolla mycket med dom!

Sorry för mitt fuckup, och bra Jobbat Juiz! solklar vinst!
Får hoppas att nästkommande battles inte blir så här :).

Peace
Http://www.twitter.com/UVPMacke

2012-12-16 18:55
Årets nykomling!

2012-12-16 20:53
Tråkigt att det gick som det gick, vet att maple hade kunnat leverera mycket bättre.

Tycker bara dom raderna är sjukt underhållande och man kan trolla mycket med dom!

Ja ganska underhållande men trolla med dom? Hur kan man trolla med dom?
It is what it is
Rappare

2012-12-16 21:08
Shiit juiz mördade.. Kanske den störta chocken jag sätt av macke, riktigt uselt!
fosho

2012-12-17 00:04
Sådär chokar man på riktigt, starkt jobbat!
We make rap, but we live hiphop
Producent

2012-12-18 16:42
haha jag älskar folk som tror att ordet "trolla" enbart är inom begreppet "internettroll" osv.

ofet battle, skämskudden åkte upp titt som tätt.

2012-12-18 18:29
haha jag älskar folk som tror att ordet "trolla" enbart är inom begreppet "internettroll" osv.

Vet inte om du syftar på mig eller Macke men jag tror du missförstod mig ifall du menar mig.
Jag menade uppriktigt att man kan ju inte trolla/leka/justera/experimentera så mycket med de raderna. De är vad de är helt enkelt.

2012-12-18 18:45
Fattar inte på vilket sätt man trollar genom att skriva om raden till exakt samma sak.. fast med andra ord.

Men ja, okej.

2012-12-19 21:37
Synd på Mackes choke men det är ju sånt som händer, tror inte folk förstår hur det är förrän man står där med ett par full-hd kameror i ansiktet med extra ljussättning och ett hundratal ögon i publiken. Lite konstigt att choka så hårt när det är 3e(?) battlen när man genomfört de tidigare nästintill felfritt. Men iofs så började ju inte Kalle choka förrän efter ett par battles heller.

Hoppas du kan vända trenden, kul att du kör.

Juiz hoppas jag att jag får se fler gånger, gärna inför en publik då också :)

(Inlägget ändrat av Gurrametoden 2012-12-19 21:38:07)

2012-12-20 19:01
Fattar inte på vilket sätt man trollar genom att skriva om raden till exakt samma sak.. fast med andra ord.

Det är det jag försöker få fram