I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video Battle] KUPPEN: Sebbe Staxx (Kartellen) vs Gustav Fasa (3G) **Basementality In

Svensk Hiphop - Battles

2012-10-25 16:41
Frågan är om detta ens var planerat av Sebbe.

Han verkade obekväm/dåligt förberedd de två första ronderna, och raderna var pinsamma.

Kan han ha tagit beslutet under sin andra rond? Konstigt annars att köra två hela ronder kan man tycka.

2012-10-25 17:52
fy fan längtade som fan efter denna..
stor besvikelse haha sebbe haha töntigt gjort av honom det blir ju så när en dagis lärare ägde honom och sedan gustav fasa.
han förlorar väl sitt tuffa rykte vad vet jag :)
Big up gustav :)!
vad händer??

2012-10-25 18:21
Ja Sebbe är väl inte material för battle helt enkelt. Stämningen som blev när Gustav sa nått om att Sebbe backat från nått nån gång. Sebbe kunde tydligen inte vänta med att fråga vad det handlade om och han frågar kameramannen aka Critical mitt under sin motståndares rond. Sånt vinner ingens respekt och passar inte så jävla bra i battles ärligt talat.
If you go platinum it's got nothing to do with luck, it just means a million people are stupid as fuck.

2012-10-25 19:08
och det var detta som skulle bräcka vendettas turnering med 11k i prispott?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-10-26 11:25
alltså vad är det för nivå?! Ta bort den där pajjasen sebbe ifrån battlescenen för alltid.
Can't break necks in boxes
Poet

2012-10-26 21:33
Sjukt respektlöst att inte ta det på allvar då motparten tar sig tid att träna in och komma dit med tre ronder. Hoppas att inte Sebbe får chansen att battla mer i formatet.

2012-10-30 21:01
Grejen är ju att sebbe "får chansen" att battla exakt när han vill. Han kan gå av scen eller komm av sig hur mycket han vill, Ända han som skapar Hypen. bara att kolla hur många som kollat. ca 11000 på finalen i kuppen och 38000 på denna. Så är de för att Sebbe gjorde bort sig så mycket eller för att han är den mest intressant att se? Nääfan, sebbe är inte battle rappare så tycker han borde lägga ner de, även om de på nått sett blir underhållande när han kör. För övrigt så tycker jag hela denna kuppen vart en tvärflopp faktiskt och min högst personliga åsikt är att battle i detta formatet är en flopp också ( men har troligen diskuterats klart redan ). Grattis Gustav till denna Vinst, Sebbe lägg ner detta och gör din riktiga musik ist, Där kan ingen i kuppen tävla med dig/er.

2012-10-30 23:59
Stort big up till Gustaf Fasa för att han inte dickrydar Critical med att lägga sina rader mot kameran efter att Sebbe klivit av, det finns ingen dignitet, stolthet what so ever med att vilja göra det så att ens uppmana till det är fan äckligt.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice