I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Event] BLAST! [O-Zone, Let's Do This & Medborgarskolan]

Svensk Hiphop - Battles

2013-05-15 12:22
* Övervikten beror gissningsvis på livsstilen, att han i grund och botten äter mer energi än vad hans kropp gör av med.

Haha verkar vara ett upprepande drag hos jänkarna av bilderna att döma
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-15 12:45
Rman

haha aha läste att det skulle vara någon/några därifrån där.

tack för absurt utförligt svar ^^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-05-15 21:41
Du fick ett jävligt bra svar ju :D
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.

2013-05-16 06:53
hah ja alltså det var inte ett klagomål :)
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Manager

2013-05-16 12:27
Ja, Slim Thug kom inte. Men jag lärde mig av det.

Redline!

2013-05-18 13:41
Dr.Octagon skrev:

Vad lärde du dig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-23 13:08
SofiaBayo skrev:
Dr.Octagon skrev:

Vad lärde du dig?

Att han inte kom....

2013-05-23 21:24
D är väl ingen lärdom? :P

2013-05-24 00:04
Nu sitter Octagon tyst i sin vedbastu o tänker: "vitut, eipä tästäkään tullu saatana mittään"

Saknar vedbastu f.ö.

2013-05-24 11:22
Han lärde sig alltså att nästa gång han ska se Slim Thug, så ska han ta med en handduk och lite ved så att han får nått att göra om Slimmy inte kommer ^^