I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Call Out] Vill du battla i Göteborg ?

Svensk Hiphop - Battles

Lyricist

2012-09-12 14:48

[Call Out] Vill du battla i Göteborg ?

Efter en hel del problem med en massa grejer och folk så har vi haft hela grejen med thats a wrap vilande men nu e vi på full gång igen och känner du dig manad att battla i göteborg och bor antingen i gbg eller utanför så skicka ett mail med en intresse anmälan och dina uppgifter ! Tveka inte bara skicka ett mail så styr vi upp det !
Första eventet kommer att hållas nångång i nästa månad kommer att uppdatera med datum!

Mvh That´s A Wrap Crew!

THAT´S A WRAP BATTLE!
www.streetsofgothenburg.se
The one and only AMOBANGI!

2012-09-12 18:54
herregud.. nu räcker det väl med pissligor!? Detta kommer bli ännu värre än "lets do this"och det säger en hel del.

Rappare

2012-09-12 23:07
ostbåge skrev:
herregud.. nu räcker det väl med pissligor!? Detta kommer bli ännu värre än "lets do this"och det säger en hel del.

det vet du väl inte? En stor skillnad är att den är i GBG o inte i skåne där det redan finns en liga....
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2012-09-12 23:39
amobangi håller i det!? i rest my case.
Kommer bara göra den svenska scenen ännu sämre än vad lets do this och basementalitys newblood-event redan gjort!

2012-09-13 18:23
Ostbåge:
Att kasta skit på new bloods events tycker jag är riktigt onödigt då det är en riktigt bra möjlighet för nya att få träda fram. Sen om du har korkat upp en flaska vin, dragit ner byxorna och gjort dig redo på kvällsnjutning till battles som liknar det vi ser i Vendetta så handlar ju det bara om att du har för stora krav.

Säger det återigen, kolla första eventet. Mr Cool står och chokar och leverar en av dom sämsta battlesen vi sett fram tills nu och nu är han snart vinnare av den största turneringen i battle sverige.

On topic:
Jag tror att GBG har en scen att erbjuda. För att undvika kassa events så bör man försöka få med etablerade rappare/battlare mot kanske nya förmågor. Försöka satsa på kvalite före kvantitet.

2012-09-13 18:48
Gurrametoden skrev:
Ostbåge:

On topic:
Jag tror att GBG har en scen att erbjuda. För att undvika kassa events så bör man försöka få med etablerade rappare/battlare mot kanske nya förmågor. Försöka satsa på kvalite före kvantitet.

Det är ju där problemet ligger, just nu bara poppar det upp skit efter skit på den svenska scenen och det verkar som att vem som helst kan ställa upp helt utan några krav.

GBG har säkert en scen att erbjuda men att amobangi ska bära upp det hela gör mig JÄVLIGT tveksam med tanke på hur tondöv han är..

Poet

2012-09-13 19:51
Någons rapskills borde väl inte reflektera deras arrangerar färdigheter? Fördomar alltså...
Jag har ätit pannkaka!

2012-09-13 21:36
absolut inte, men hur ska han kunna skilja på vad som är bra eller dåligt om han själv inte kan inse att han suger dillkvist!

Rappare

2012-09-14 02:11
Ni kommer faila

Spoilersom battleofthestreets
Medlem på whoa sedan 2008.
Admin

2012-09-14 15:59
- Har du hört att det kommer en ny film snart?
- Åhfan, finns det en trailer?
- Nä, inspelningen har inte börjat än.
- Var hans tidigare filmer bra?
- Han har inte gjort någon innan, han var på väg men det blev lite svårigheter så den blev aldrig av.
- Vilka är skådespelare i filmen då?
- Det är inte bestämt än, de söker visst talanger.
- FYFAN VAD DÅLIG FILMEN KOMMER BLI! Hoppas de aldrig ens gör filmjäveln!

(Tycker ni att liknelsen haltar är ni välkomna att söka stöd för den enligt LSS.)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator

2012-09-15 20:57
Kommer bli hur fett som helst detta! jag kan försäkra er om att det inte bara kommer vara newbloods! då jag snackat med några som är sugna och vågar anta sig på en ny liga!

Graffare

2012-09-15 21:43
Jag tror inte att denna amoboungi har det som krävs för att styra en bra liga, säg emot om ni vill men mycket ligger på arrangörerna, allt handlar inte om vilka rappare som ställer upp.
-
Moderator

2012-09-15 22:37
Tizm vi är faktiskt flera som ligger bakom de här :) och jag brukar vara rätt energisk hehe. allt är nästan klart bara lite saker som måste styras upp sen är vi ready 2 go :)

peace!

Graffare

2012-09-16 01:57
Icetail; är du inblandad så blir det helt plötsligt en annan visa, då önskar jag er lycka till =)
-
Moderator

2012-09-16 21:26
haha :D jag hoppas verkligen att detta kommer bli nåt alla kan uppskatta och jag vet att det kommer bli fett!

peace!

Moderator

2012-09-16 23:10
Får ni in Olsepp och Den som e den kommer jag och kollar!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2012-09-17 12:36
Ge dem en chans för tusan innan ni trycker ner dem utan att ens blinka.

Lycka till hörrni!
Ålltzen, Växjö, Bremen.