I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Event] Ny turnering?

Svensk Hiphop - Battles

2012-08-31 15:02

[Event] Ny turnering?

Inte sett någon tråd om det här...

http://www.infininety.com/battles

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-08-31 15:07
En del namn är iofs stora frågetecken...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-08-31 15:08
Tizm P21

Har ingen aning om när det blev officiellt, kom det upp på text-tv för 5 min sen?
Graffare

2012-08-31 15:08
Inte sett någon tråd? Skumt som fan, blev ju liksom officiellt för 5 minuter sen, borde vara värsta nyheten. Eller?
F.ö så tycker jag att Critical borde bevisa sig själv i ringen innan han direktkvalificerar sig själv till en tävling med 50,000kr i prispott. Många kommer rösta på Critical just för att han har den rollen som han har.
-
Graffare

2012-08-31 15:09
@Vargen Hans, http://www.facebook.com/critical.henrik - Postades 5 minuter innan du skapade tråden.
-

2012-08-31 15:10
Tizm-Fucks P21

Jag har inte facebook
Admin

2012-08-31 15:44
Hade varit fett att se han Carckson. Aldrig hört talas om.

2012-08-31 15:49
martin zarmora är bra också har jag hört.

skämt åsido så är detta fett. kul att se att rörelsen tar stora kliv framåt sett till CasH osv. lär ju bli en morot för rappare att ta skiten på allvar.

2012-08-31 15:56
De namnen på listan är inte att se som folk som kvalificerat sig...
Det är helt enkelt en lista på rappare som man kan rösta på för att se vem folk helst vill se.. chilla ner lite hahah Tizm
Graffare

2012-08-31 16:25
@Critical, förstår hur du menar, men hur kommer det sig att du personligen väljer att skriva ditt namn bland dom mest "Kända" inom svenska battlescenen, när du istället skulle kunna skriva namn på fler etablerade, riktiga artister inom hiphop?
Som exempel; Jag tror inte att Organism hade backat ifrån en battletävling med 50lax i prispotten, varför inte ge honom en chans?
-

2012-08-31 16:51
@critical

bara så du vet så syns inte dessa på infininety sidan, bara på polldaddysidan.

Skrytmåns 0% (0 votes)

Armin 0% (0 votes)

Sabotage 0% (0 votes)

Dödsmaskinen 0% (0 votes)

Abidaz 0% (0 votes)

Rappare

2012-08-31 16:55
Tizm skrev:
@Critical, förstår hur du menar, men hur kommer det sig att du personligen väljer att skriva ditt namn bland dom mest "Kända" inom svenska battlescenen, när du istället skulle kunna skriva namn på fler etablerade, riktiga artister inom hiphop?
Som exempel; Jag tror inte att Organism hade backat ifrån en battletävling med 50lax i prispotten, varför inte ge honom en chans?

vill organismen battla så tror jag nog att Critical låter honom göra det.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2012-08-31 17:01
geeez haha jag har inte skrivit listan helt själv och det stod dessutom "Om vi missat några namn, lägg en kommenter!" överallt där listan är postad...

tack till "easymode".. jag ska försöka fixa det på nån vänster

2012-08-31 23:01
jag röstar på dig critical! aldrig hört dig rappa!

FU TIZM!! FUFUFU

Admin

2012-09-01 11:05
Vanskapt_: Om du aldrig hört Critical rappa så får du ta och ladda ner alla hans skivor som finns i vårt Guldgruvan-arkiv: http://blog.whoa.nu/2011/09/18/guldgruvan-critical-lets-get-it-on-2007-min-egen-vag-2008-och-en-varning-2009/ och Netplay-arkiv. Du kan även lyssna på alla hans skivor via Spotify så får han några slantar.

2012-09-01 22:54
Eftersom denna turnering ska ha 50 000 i prispott vill jag verkligen att de blir 8st battlare som tagits fram utifrån långa och seriösa överväganden och inte kasta ihop några "bra" battlare pö om pö.

Gör nu detta apatbra och slipa till ett riktigt classic event!

Väntar och ser!
Think of a colour you've never seen.