[Övrigt] Svenska battlare
90% av ni som battlar på basementality och o-zone är så extremt karaktärlösa.
Vet ni vad en battle är? En battle i min mening är konsten att förnedra sin motståndare på hårdaste, råaste sätt.
Jag ser hur folk som "kalle balik" "Henry Bowers", "Mr Cool", osv osv listan blir otroligt lång, steppar in i ringen och börjar predika på gammelsvenska...
Vad hände med att representera sitt crew och område?
Publikhoror som letar fans när de åker till Stockholm och drar några halvkassa rader på skånska!
Jag är vit precis som 99% av den svenska battlescenen men hur JÄVLA vita är ni egentligen? Har ni inget hat? När jag battlar så vill jag egentligen bara slå sönder mina motståndare.
Jag reppar min postkod, jag reppar mitt crew och jag reppar alla som håller det äkta och inte viker ut sig som nöjesbögar i ringen.
Just nu framstår den svenska battlescenen som en församling svensklärare helt utan attityd eller någon form av självrespekt.
Stå upp för er själva? Fan om någon dissar mig så får de tillbaka dubbelt så hårt, jag tar inte någons skit.
Se och lär av lite amerikanska rappers så får vi hoppas på att vi någon gång i framtiden kanske får uppleva en seriös battlescen