Som tidigare ett STORT frågetecken på dom som är där men inte kollar matcherna. Störande när någon som är 10 meter bort låter mer än den som är tänkt att hålla låda 3 meter fram. Jag tycker ni ska ha någon som jobbar aktivt för att gå omkring där bak och försöka peppa folk att gå dit och kolla (som Shazaam gjorde inför Crome-matchen) och som ber folk som lever om att respektera eventet. Skrik från Rayden funkar liksom inte hehe. Jag personligen såg/hörde en rad från Shazaam under hela tillställningen, resten spenderade jag på en fåtölj där bak. Anledningen, för mycket folk samt att jag satt med ett gäng polare varav vissa jag inte sett på ett bra tag. De var dessutom fulla så det var extra roligt.
Nu var det inte jag som skrek men att det skriks "Skogås" i bakgrunden är väl lika mycket Basementality som "Oh shit"? Det var väl inte ett konstant skrikande och störande 10 meter bort?
För övrigt gillar inte jag att bli peppad till något som jag uppenbarligen inte vill göra. Vi som sitter där bak är inte idioter (även om vi beter oss som det ibland), vi förstår att vi kan gå fram och titta utan att någon kommer och förklarar det för oss.
Men ja, det fetaste hade ju varit att höra eventet från fåtöljen 10 meter bak men eftersom Critical är så kef att han inte fixar ljudet så får man vara utan :P
Redline!
Jag tyckte inte heller att det skreks så mycket. Kan förstå att det var annorlunda för de som stod längre bak, jag stod ju i mitten/ringen hela tiden..men det var Definitivt en av de gånger det inlikades Minst grejer i stil med Skogås, Oh shit osv. Tror det hade med genomgången innan att göra. Jag hade fixat det om jag hade kunnat, och om jag hade vetat att det skulle komma sååå många så hade jag försökt ännu mer :) Btw. hur är du från röda och kan inte stava till Keff? ;) (vi känner varrandra och skojar bara) Vill passa på att tacka alla som var där att ni respekterade Trädgården!!! Jag såg bara en tag, och jag vet vem som gjorde den så bli inte förvånad om det är punktering på din cykel imorgon ;)
Jag tyckte inte heller att det skreks så mycket. Kan förstå att det var annorlunda för de som stod längre bak, jag stod ju i mitten/ringen hela tiden..men det var Definitivt en av de gånger det inlikades Minst grejer i stil med Skogås, Oh shit osv. Tror det hade med genomgången innan att göra. Genomgång? Jag tror det mer har att göra med att folk var för nyktra :P
Jag hade fixat det om jag hade kunnat, och om jag hade vetat att det skulle komma sååå många så hade jag försökt ännu mer :) Jag fuckade bara med dig. Du är en av få som gör shit överhuvudtaget, det ska du ha en eloge och mycket mer för. Men jag kommer fortfarande fucka med dig :P
Btw. hur är du från röda och kan inte stava till Keff? ;) Alltså...bara för att SAOL stavar med två f betyder inte att det faktiskt ska stavas med två f. Två f är den försvenskade varianten. Röda linjen har talat.
Redline!
Extra kuriosa: SAOL har även valt att stava ordet "guzz" med två s istället för två z fastän man uttalar ordet med z om man uttalar ordet korrekt.
Redline!
critical Vilka battles var det som inte blev av ? Hoppas fan inte det var tay vs Jefferson price, men av bilderna att döma verkar det som det ju =/ suuuurt isf
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Brandt, den är uppskjuten till nästa event, det lugnt den kommer bli av :) Octagon, Jag vet att du skojar :D Fick tänka efter innan jag förstod vad SAOL var lol Men ett F, wtf? guzz och guss är en sak, men det här känns som guz och guzz hahha
Höll på att glömma, här är bilder från lördagens event!! Tack till alla som kollade, dem som battlade (Truth, Scott French som kom hela vägen till Sverige!!), alla som sjöng för mig haha Tove Svensson & Oliver Martin Henriquez som hjälpte mig att filma! Sofia Isaksson för bilderna! Trädgården, ses nästa sommar igen? Videoklippen (inkl. världens första battle i 3D) börjar släppas inom ett par veckor.
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2144927435895.121003.1627541084
Oh 3D, då kan man börja pilla på de som battlar! Now where's that "like"-button?
Jag har ätit pannkaka!
Redaktionschef
2011-08-29 21:44
Nu var det inte jag som skrek men att det skriks "Skogås" i bakgrunden är väl lika mycket Basementality som "Oh shit"? Det var väl inte ett konstant skrikande och störande 10 meter bort? Jag tyckte inte heller att det skreks så mycket. Kan förstå att det var annorlunda för de som stod längre bak, jag stod ju i mitten/ringen hela tiden..men det var Definitivt en av de gånger det inlikades Minst grejer i stil med Skogås, Oh shit osv. Tror det hade med genomgången innan att göra. Nä, det skreks inte. Jag syftar på personer som inte kollar på battlen men pratar som om dom druckit 15 bärs. Det var inte konstant men det förekom och det var mest det jag ville få sagt. Minns framförallt en sopa som snackade skithögt i telefon. Är det inspelning borde man inte ta emot samtal över huvud taget.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Hehe, jag kan peka ut ett par som hade druckit minst 15 bärs :D Ingen alkoholservering och stopp vid dörren för de som druckit skulle lösa biffen, men då skulle säkert folk klaga på att man inte får dricka. Svår nöt det här.
Redline!
Eller så säger man bara till killen brevid som snackar i telefon istället för att klaga på det i efterhand :)
Palla säga till nån som har druckit 15 bärs.
Redline!
Redaktionschef
2011-08-30 09:26
haha mmm
Eller så säger man bara till killen brevid som snackar i telefon istället för att klaga på det i efterhand :) Ja men det är ju det jag säger. Tycker folk i "ringen" är bra på att säga till de som lever om längre bak men det är ju ingen stämningshöjande grej att skrika över halva lokalen. Bättre att ha en stationerad person som kan jobba tyst i kulisserna.
och angående killen i telefon så blev han tyst när jag och typ fem andra vände oss om och gav honom mördarögonen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle :) haha "mördarögonen"
den är uppskjuten till nästa event, det lugnt den kommer bli av :) GÖTT!!
Såg verkligen fram emot den som fan =D ska bli kul att se tay köra på engelska =D
när är det han och shazaam ska köra 2on2 i dont flop?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Vet inte riktigt, tror typ november? Osäker men det är i samband med BITW5
Första gången på typ 5 år jag gick på ett battle. Senaste gången var när BT mötte Organismen... Missade första omgångarna och när vi kom fram fanns det bara plats på läktaren. Och oavsett anledningar och förutsättningar så var det synd att det var som det var för det enda jag hörde i 20 minuter var mummel. Det lixom tog udden av hela grejen.... Kul att det kommit igång rejält med battles iaf. Jag kanske gör ett nytt försök nån gång framöver och siktar då på att stå längst fram så jag hör nått :)
Ser fram emot Spaahders intåg på battlescenen. Om det blir något. Du får ta över Småland när Zamora lag ner :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
På tal om Taytay och Shazaam...Någon som vet när deras battle från Norge för herrans längesen släpps?