I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Call Out] [Video] NickoMack lovar att kötta Henry Bowers

Svensk Hiphop - Battles

Toastare

2011-08-02 21:09

[Call Out] [Video] NickoMack lovar att kötta Henry Bowers

NickoMack fångad på film där han kallar ut Henry Bowers och kallar honom för "fucking wack" samt lovar att kötta honom.

Ska han tysta alla hatare och tvivlare eller har han tagit sig vatten över huvudet?

stay tuned...

www.twitter.com/jimmypistol232

2011-08-02 21:17
oki

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-08-02 21:30
Höööm, lite sådär fort bara.
Jag skulle tippa på att Nicko Wack har blivit ertappad runkandes i syltburken, för nu är han verkligen på hal is, han ska battlea R-man, men innan det ens hänt så gör han en call-out till Henry, vänta istället och se hur det går mot R-man och utgå från det istället, annars gör du dig bara till åtlöje, tips från coachen.

Fett med balls eller bara korkat, I think the latter.
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-02 21:54
hahaha stackars Nicko! "kul" att du kör...suicide!

2011-08-02 22:23
Han vinner säkert..... wtf

2011-08-02 22:23
om någon ens har sett klippet så kan ni ju liksom räkna ut med armbågarna att killen e tvärdragen. det är ingen callout till bowers. detta är en respons från R-man som djävulskap mot Nicko.. men keep it up you too serious people. :* haha
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..

2011-08-02 22:25
ASP. Sluta överanalysera, ta videon för vad det är. En call out!
shades on my eyes you can't tell I'm .....

hahahahahahaha

klicka på videon o läs beskrivningen..
Poet

2011-08-02 22:33
Vad i helvete har beskrivningen av klippet med klippet i det här fallet att göra?
Beskrivningen skulle lika gärna kunna innehålla "Nicko Mack, full som fan"

Han gör en call-out till Bowers, för du är väll inte döv?
Om du nu skulle vara döv så tycker jag inte du ska se på filmer med ljud, då du får fel uppfattning av de. :S
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-02 22:59
read my lips. HAVE SOME HUMOUR. :*
Poet

2011-08-02 23:19
DET HÄR ÄR INTERNET JAG SER INGA LÄPPAR. :*
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-02 23:28
När du förklarade för MilK att du drev, vilket han borde förstått från första början, framstår du bara som idiot.
shades on my eyes you can't tell I'm .....

2011-08-02 23:36
aha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-03 03:47

2011-08-03 03:57
Rebus?
Redaktionen

2011-08-03 07:42

vet inte varför, men dom påminner om varann..

..videorna alltså.
namaste

2011-08-03 15:43
pinsamt som fan
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-08-03 19:06
Haha minns inte det här alls.
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2011-08-03 19:30
för er som har svårt att lägga ihop enkla resonemang, förutom -ASP- då dvs, så är det en film från R-Man's lur, som han filmat, efter att han uppmanat mig att calla ut Henry Bowers, det här är efter O-Zone's säsongsavslutning, Henry var till och med på plats 2-3 min innan och vi hade ett snack om en möjlig battle i framtiden.

ja, jag gillar att vara full som ett jävla ägg ibland, lyncha mig

jag tycker videon är hilarious ;)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2011-08-03 22:06
Kan ju bli en svinfet battle faktiskt
Poet

2011-08-04 00:21
för er som har svårt att lägga ihop enkla resonemang, förutom -ASP- då dvs, så är det en film från R-Man's lur, som han filmat, efter att han uppmanat mig att calla ut Henry Bowers, det här är efter O-Zone's säsongsavslutning, Henry var till och med på plats 2-3 min innan och vi hade ett snack om en möjlig battle i framtiden.

ja, jag gillar att vara full som ett jävla ägg ibland, lyncha mig

jag tycker videon är hilarious ;)

Precis, and therefore kommer det antagligen att bli en grym battle.
Du säger att det är en call-out, ASP förnekar det (enligt min uppfattning) vad handlar det om? Kommer bli grymt som sagt, men jag tror du gapat efter för mkt Nicko.
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-04 15:37
Oavsett om detta inte är seriöst:

Nickomack vs. Henry Bowers, känns lite som att sätta ett korplag mot ett proffslag. Tråkig match-up som fan...
Poet

2011-08-04 15:46
Skit i vad jag skrev tidigare.

+1 Dopeboy!
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-04 16:19
Även fast detta inte är en riktig call out så hade det varit en intressant battle att se.
Bowers har en högre lägsta nivå och Nicko Mack en högre högsta nivå, enligt min smak.

Lätt något som borde bli av framöver.

2011-08-04 16:34
Du är för mycket mannen, shit shit shit shit.. hillbillypampersrappare som tagit sig för mycket vatten över huvudet. fuck you
Ni säger HERREGUD jag säger HERREKEWDAH!

2011-08-04 21:10
hi hater, fuck you too
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2011-08-08 21:16
NickoMack.. du är ett skämt. Men skulle va kul att se.
Can't break necks in boxes

2011-09-20 02:00
hahahahahahahahaha shit så full

Spoiler& den den första videon... tror bowers köttar han!

Spoilerscratch that. VET att bowers köttar han

2011-09-20 07:20
Pinsamt tråkig battle det skulle vara.

2011-09-20 21:34
Även fast detta inte är en riktig call out så hade det varit en intressant battle att se.
Bowers har en högre lägsta nivå och Nicko Mack en högre högsta nivå, enligt min smak.

Lätt något som borde bli av framöver.

"Högre högsta nivå" Bowers har högst högsta nivå och högst lägsta nivå i hela Sverige pajas. Kanske till och med högst högsta nivå i världen.

2011-09-21 09:27
"Högre högsta nivå" Bowers har högst högsta nivå och högst lägsta nivå i hela Sverige pajas. Kanske till och med högst högsta nivå i världen.

1. Kul att du blev medlem enbart för att skriva det.
2. När någon skriver "enligt min smak" så kan du inte argumentera mot det utan att framstå som en idiot.
3. Att Nicko Mack har en högre högsta nivå är inte heller ett speciellt kontroversiellt påstående, det vet jag att det finns många som tycker.
Bowers är däremot mycket jämnare och håller en stadig bra nivå, men topparna är en bit ifrån Nicko Macks toppar, och Nicko Macks dalar är bra mycket lägre än Bowers "dalar"... ännu en gång, enligt min smak.

2011-09-21 16:14
Okej Mr.Cool, säg den bästa rebuttlen/ordleken/punchlinen som NickoMack (som är förbannat usel) har droppat så kan vi andra som inte har förfärlig smak säga några bra som Henry Bowers kört som då troligtvis kommer vara cirka 40x bättre.

2011-09-21 16:27
easymode

Vad tror du vi uppnår med det min vän?

2011-09-21 17:11
"Den där raden om Prendel. Okej, den där kändes" är ju bästa rebuttlen haha
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2011-09-21 19:44
Kul att du gillar Nicko Mack på det personliga stadiet Mr.Cool då ingen som inte är dum i huvudet tycker han är bättre än varken dig eller bowers eller ohund på något sätt.

Feel free o diskutera om att du tycker Ohund är bättre än Bowers eller att du är det eller att Hollohan är det men Nicko Mack är ett mittenlag i ett land vars liga rankas 17e bäst i europa or whatever.

Ogillar inte Nicko Mack alls jag tittar på hans battles/cyphers/låtar och uppskattar det han gör men det känns som du får en att hata Nicko Mack lite när du påstår att han minsann har klassen att va bäst i Sverige om han undviker dom där dalarna du snackar om.

Jag tror Nicko Mack är och bör vara jävligt nöjd över det han levererar och jag tror även han förstår att han inte är Real Madrid/Barcelona/united i världens rappscen.

Nu ba föru e elak mot bowers ska ja klicka tummen ner på 2 av dina låtar på youtube =/

2011-09-21 20:07
Att Nicko Mack har en högre högsta nivå är inte heller ett speciellt kontroversiellt påstående, det vet jag att det finns många som tycker.
Bowers är däremot mycket jämnare och håller en stadig bra nivå, men topparna är en bit ifrån Nicko Macks toppar, och Nicko Macks dalar är bra mycket lägre än Bowers "dalar"...

hahahaha, FOH med din smak.

2011-09-21 20:08
halldar

Hej dagboken!

Jag tycker att NickoMack har högre toppar helt enkelt, det är inte speciellt underligt egentligen. Det kan vara så att om man själv sysslar med battles så uppskattar man NickoMack för man vet hur svåra vissa av dom grejer han gör ibland är att lyckas med och hur lätt det kan falla platt om man inte gör det på rätt sätt.
Om inte "åskådare" upplever det så så är det väl något NickoMack får klura på om han vill få en bredare uppskattning, jag diggar det iallafall.

Sen är jag väldigt ointresserad av youtube-views och vet inte ens vad "tummen ner" innebär men klicka gärna det, jag hatar ändå alla som lyssnar på min musik så det är inte mer än rättvist att jag får lite hat tillbaks också.

Och NickoMack, om drar mitt namn ur hatten så har du dina två första ronder gratis här.

.

Poet

2011-09-21 20:15
Och NickoMack, om drar mitt namn ur hatten så har du dina två första ronder gratis här.

Lägger du dig eller? xD
Jag fattar inte varför folk ska bete sig som små-nazis när det gäller att försvara eller hävda sin favorit-rappare.
Vi tycker olika, sluta vara såna fittor om det.

Och för de som inte hängt med på nästan mina alla andra inlägg, mad kärlek till de svenska battle-föreningarna!
Jag har ätit pannkaka!

2011-09-21 22:33
För att göra det enkelt, min åsikt är att din åsikt är att Henry Bowers är bättre än Nicko Mack på alla sätt. Och alla får ju ha sin egna åsikt utan att bli ifrågasatt det minsta?

Inte ens Nicko Macks flickvän skulle kunna säga att han är bättre än Bowers utan att börja garva.

2011-09-21 22:47
halldar

Halmdocka (halmfigur, halmgubbe), engelska "straw man argument", är ett retoriskt begrepp, och kan vara antingen en medveten taktik eller en form av argumentationsfel. En halmdocka används särskilt i ett läge då en motståndares verkliga argument kan vara svåra att bemöta rationellt.
Halmdockan består i att debattören först bygger en nidbild av motståndarens åsikter och argument och sedan argumenterar mot denna nidbild. De förvrängda argumenten framstår på så sätt som absurda och blir lätta att bemöta. De verkliga argumenten låtsas debattören inte ha hört. Motståndaren tvingas då lägga sin energi på att förklara vad den egentligen menar, och hamnar därmed i ett defensivt läge. Halmdockor kan leda till att en debatts fokus fjärmar sig från kärnfrågan.

2011-09-21 23:08
mrcool

Jag tackar för inlägget och svarar med:

Hatt , definition av hatt , innebörden av hatt - hatt , huvudbonad med kulle , ofta även brätte , men med mycket varierande utseende , vanligen tillverkad av mer eller mindre styvt material .

hatt , käringhatt , en mjuk vit mössasom började användas av gifta kvinnor på1600-talet .

2011-09-22 07:51
Diggar att folk först på riktigt vågar ta sig i ton när bowers presterar i KOTD..
innan det var det lama vinklingar men nu har det ju börja glöda i järnen.
för att du bemödar dig, props till Mr.Cool
halldar, att du ens orkar..
I pity the fool.

Du är en av alla, men vad ska du göra åt saken? vart vill du komma?
Alla får ha en åsikt, men din är fel, min är rätt, min är fel, din är rätt, din är fel, min är rät........ And so on. "sittin' on a toilet, sittin' on a toilet.. sittin..."

2011-09-22 18:33
okej, nu tar vi det från början, så att verkligen alla lyckas hänga med

det här är ett PRE-battleklipp från R-MAN'S SIDA, inför VÅRAN battle, enbart för att JIDDRA med mig, R-MAN är personen i fråga som FILMAT detta och R-MAN är även personen som UPPMANADE mig att köra en callout på Henry Bowers, självfallet på en väldigt OSERIÖS nivå, NICKO MACK (JAG), var sådär MYSIGT full som jag har en tendens att vara, ja, jag gillar att bli full som fan, stäm mig, JAG tyckte det lät SKITKUL, sagt och gjort, och jag tycker fortfarande klippet är hilarious.

se det för vad det uppenbarligen är, en kul grej, no more, no less.

för er som fortfarande inte hajjar, ta en kvällskurs i "enkla resonemang 101".

sådär, då var det avklarat, nu tycker jag att samtliga återgår till sina respektive liv.

peace, love and understanding och sån skit

2011-09-23 14:07
nickomack är den enda jag tycker går hårt, utan att det ska bli mysigt.. go nickomack, fast stila dig lite ;)

2011-09-24 19:17
Inte en chans! Skulle dock vilja se henry vs ågren

2011-09-26 15:01
varför vs ågren? han har la aldrig någonsin kärt ett prewritten battle? att han ska gå upp mot den som dom flesta ser som bäst låter ju bara korkat .
Trött på alla som tror att organismen är bäst på ALLT inom hiphop i Sverige.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Moderator

2011-09-26 17:31
Han har verkligen tagit sig vatten över huvudet..
//TW

2011-09-26 22:23
är det att ni inte läser i tråden?, eller hur kommer det sig att budskapet inte når fram?, läs i tråden, get over it, case closed

2011-09-27 21:26
Nicko Mack körde två rebuttles på mina rebuttles från vår battle i The Ring
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.

2011-09-29 10:57
var det som man utd vs. basel?