[Call Out] BMTV: Battlekepsen pt.I (Nicko Mack)
Nicko Mack har lite att säga :)
100 spänn på att det stod R-Man på alla lappar.
Redline!
Haha.. Vart fan ligger Skogås förresten? Skulle nog bli en intressant battle, inte riktigt samma stilar som möts, tror många skulle vara delade över vem som vann en sån battle.
Nä de tror jag verkligen inte! att du ens nämner det och inget annat gör dig tråkig... Tror de kan bli en fet match om r-man ställer upp, återstår å se.
100P.
" 100 spänn på att det stod R-Man på alla lappar. " -100 spänn på att hans callout var förskriven haha
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
R-Man blev kallad fitta, han måste ju acceptera battlen, sånt här kan ju inte accepteras... beteendet alltså. :o
Jag har ätit pannkaka!
Fan vad Nickos klädstil skriker på hjälp alltså. Men intressant, vettefan om R-Man ställer upp dock.
alxpds äntligen nån som fattar!, oh help me great fashionguru!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
alxpds , kan du hålla ditt jävla skitsnack för dig själv? Jag gick in på det här ämnet för att läsa om att Nicko Mack ska göra en call-out och allt som rör det. Men vad i helvete har hans kläder med ämnet att göra, och vem fan är du att bestämma vad folk ska ha på sig? Tönt. Onödigt hat och onödigt skitsnack blir jag fett trött på.
Jag har ätit pannkaka!
Rolig idé. Tror definitivt inte att det skulle stå R-Man på alla lappar. Hoppas battlen blir av.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
ja, det står R-Man på alla lappar, de resterande sju battles blir jävligt intressanta, det är en bäst av åtta grej jag har på gång här...
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Vore en rolig match, vettifan vem jag skulle "hålla på" dock.. hoppas på dubbel bodybag. Lite som en sån revolvermatch på westerntiden, båda skjuter samtidigt och båda typ dör. Sen märker man att de båda bara är lite skottskadade vilket leder till att båda parter hyllas! : ) Det vore ett bra scenario!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Haha, rolig video, men Olzens kommentar knäckte ju. Jag har ingen aning om vad du snackar om, men jag hoppas också på det! =D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Olzen , haha jovars, helt plötsligt så säckar båda ihop. xD
Jag har ätit pannkaka!
ja, det står R-Man på alla lappar, de resterande sju battles blir jävligt intressanta, det är en bäst av åtta grej jag har på gång här... hahaha, om ni lyckas skrapa material på varann för 8 battles, så är jag minst sagt imponerad;)
Vore en rolig match, vettifan vem jag skulle "hålla på" dock.. hoppas på dubbel bodybag. Lite som en sån revolvermatch på westerntiden, båda skjuter samtidigt och båda typ dör. Sen märker man att de båda bara är lite skottskadade vilket leder till att båda parter hyllas! : ) Det vore ett bra scenario! haha, helt epic ju! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
SKOOOOOOOGÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅS underhållande blogg och rolig idé
B
Vet att Armann är på Island just nu, ringer och informerar honom imorgon. Han är inte den som bangar, kan jag säga direkt. Om det blir The Ring hade det varit fett eftersom både jag och pistolen plus Co ska dra upp dit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag skulle egentligen battla R-man i The Ring men vi belv bara ihopparade eftersom vi hade ett jämt antal bokningar och ingen av oss hade någon motståndare. När R-man fick se denna call out bad han o att få möta Nick Mack hos oss istället - självklart får han det om han önskar och det blir kul med en grudge-match (eftersom han blev kallad fitta :) Jag har talat med Mack som tackat ja så jag antar att vi kör matchen i The Ring. Kommer bli fett!
Missa inte The Ring Battles på Elements Linköping den 28 april!
Detta Ring-eventet kommer ju spruta sönder det första!
Jag har ätit pannkaka!
Milk Jepp
Ouch! eventet kan bli monster. Jag kommer nog kunna dyka upp!
Redaktionen
2011-07-22 00:19
it's going down! fan vad kul. nickowack borde få äta upp sin keps om han förlorar.
namaste
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
hahah r-mans svar va fett ^^
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Fyfan vad frustrerande det måste vara att umgås med Nicko Mack..
Moderator
2011-07-22 13:26
Hahahaha skönt svar av r-man :D
//TW
Fattar inte vad ni snackar om. För mig är det solklart att R-Man kommer ta hem det. Händer nåt annat så kommer jag tamejfan äta upp Nickos keps. Punkt.
http://www.facebook.com/mickjagerjakkthe http://www.twitter.com/popularmusiken http://www.popularmusik.net
R´et i R-Man står för random. Precis som den yibberish han snackar i videon haha. Skönt svar alltså!
Dra åt skogen!
ey nicko! topstreetwear och punktshop ringde och ville ha sina kläder tillbaka. Blir formodligen en enkel match för R-man.
Can't break necks in boxes
haha "hoppas du är rädd nu" r-man är så jävla rolig. kommer förmodligen att äta upp nickomack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad ska man säga? haters gonna hate jag satt natten till idag och spånade, och dom setupsen jag har kommer få er på andra tankar det är inte alltid så fel med rap i en rapbattle, you'll see
HAHAHAHA han har börjat spåna!! Nicko Mack borde ägna sig åt spånbattles istället. Töntjävel
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
skrattar bäst som skrattar sist.........................islänning
fan va ful du e Nick Mack! du har inga feta rader...sitter och smygröker cigg när du pratar. hahaha. du kommer göra bort dig mannen! annu mer än vad du redan gjort. om det nu är möjligt...simma lugnt
LOL@sotarpojken
Ålltzen, Växjö, Bremen.
jag vill se övertid på anstaltsfreestylen. å det illa jävla kvickt.
Ridå
hahaha detta kommer bli skoj!
när är the ring eventet?
Toastare
2011-07-27 02:22
Juiz: det är den 20e Augusti! Verkar bli ett tungt event med många tunga namn!
www.twitter.com/jimmypistol232
Vår line up är klar och precis som Jimmy Pistowla säger blir det JÄVLIG fett. Vi har vår sista förhandling med lokaler/nattklubbar under dagen och kommer sedan gå ut med infon. Missa inte detta!PS. Alltid stört mig på arrangörer som använder sig av ovan fras.
Östergötlands Battle-liga www.theringbattles.com
Kul! får väll kanske pallra mig neråt då.
R-man har sagt att han inte har några problem med att battla i basementality. Säger inte att det kommer bli så, men jag, rman o nicko har inte pratat klart om detta, så för att vara den som förespråkar att inte ta diskussionerna öppet på internet så kanske ni förvandlade min tråd till reklam lite väl snabbt.
Critical Hmm, måste blivit någon form av missuppfattning här. Vad det än är tänker jag inte ta det på Whoa utan du får gärna kontakta mig/oss om du vill diskutera något.
Jag har sagt det jag ville och tills vi 3, dvs nicko jag och rman är klara så kanske du och jimmy kan hålla snacket privat eller skriva till mig om det är något ni vill diskutera istället för att göra min tråd till reklam för ditt event. tack.
Critical Innan ditt inlägg visste jag inte att någon diskussion pågick. Jag visste heller inte att The Ring och Basementality (eller du och jag) hade en sådan relation att vi inte kunde göra reklam i varandras trådar. However, nu vet vi hur det ligger till och du behöver inte oroa dig - vi håller oss borta från dina i framtiden. Och nej, vi har inget vi behöver diskutera. Va så god.
-snap- vad är det för jävla dackefejdstänkande grabbar? Ni jobbar för samma scen. sammar rappare. samma publik. samma skäl. blir bara trött när jag ser sånt där. passion mannen. jag trodde att man engagerade sig gratis och brann för något av kärlek för musiken.critical du dödar din egen martyr image när fräser mot katterna som jobbar samma skit som du gör. men men.. ni kan ju stå på varsitt håll, dra i varsin tråd och se vart lasset, tillika dagens battlescen, kommer att komma. det är ingen jävla prestationskamp. ni är inte allsmäktiga för att ni är drivna eller har ork. ni är inte "ledande" för att ni är ensamma. vem som helst kan organisera en battlekväll. sen så är det givetvis sjukt tacksamt att ni gör det. inget illa. mad props. men, detta.. tröttsamt. riktigt besviket faktiskt..
det e bara att vända ryggen till o avlägsna sig..
Hehe chilla... om du inte visste så visste du inte, nu vet du. Det kändes som du gick några steg i förväg bara... kanske varit tydligare att se om den gamla tråden inte varit borttagen. men its all good :)