Spakur är och förblir legend
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Ni som klagar på kostymen kanske kan njuta lite av att de detta:
There ain't no dick like the one I've got
Töntnörden: Författare har manchesterkavajer med skinnlappar på armbågarna, inte nån jävla silverglänsande power suit. TheKnug bidrog med en bild som mer liknar en författare....jag skulle iofs. kalla den killen en haschrökande reggaebasist eller nåt, men närmare en battlerappare än bankmannen.
Redline!
love! fan va fina ni är!
ja att va nervös är pain alltså. fan ska bli spännande å möta zamora på p&l, han kör rätt hårt när han fått upp ångan. får intala mig att det inte är så jävla viktigt egentligen. eller nåt.
dr.octagon: kan du få in i din tjocka skalle att dom här nissarna är hårda som jävla betong förresten:
dom jobbar inte på banken, dom rånar den. BRÄÄÄPP!
Ridå
Mr Orange! dock är Mr Pink den softa "why am I Mr Pink?" "'cause you're a faggot alright!?"
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
vänta är det mr.orange som är snut? under bältet isåfall nicko.
Ridå
spoileralert!Spoiler it's the very same, sneaky sneaky ;)
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Skivsamlare
2011-06-26 23:49
Fan, det enda feta från Nicko Mack var ju raden om rimrunkande, som dessutom var jävligt beskrivande för just Spakur.
http://www.kulturkompaniet.nu/
nicko mack vann mitt hjärta med rimrunka/chipstuttar.
Ridå
Octagon , om hiphop handlar om kläderna så borde ju säkerligen hälften av alla hiphopare lägga av med skiten. Om du nu menar man måste rocka ett par baggy med en hoodie.
Jag har ätit pannkaka!
Producent
2011-06-27 15:58
påstår du nu att baggy jeans och en hoodie är definitionen av "hiphop" i kläder? :P
Haha, ja, eller en adidas-overall, feel free to choose. :D
Jag har ätit pannkaka!
så borde ju säkerligen hälften av alla hiphopare lägga av med skiten. Helst ännu fler.
Redline!
Den hetsiga stämningen som uppstår av kostymer på battleevents.
http://www.myspace.com/murderdem
det pissiga är att folk inte verkar fatta att jag har kavaj för att provocera. puckon. brukar dock rocka kavaj numera. det gör att man ser ut som man har pengar. folk brukar respektera en mer då.
Ridå
Skaffa en skräddarsydd dock. Eller iaf sy in den, såg lite pösigt ut. Big no no.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
det pissiga är att folk inte verkar fatta att jag har kavaj för att provocera. puckon. brukar dock rocka kavaj numera. det gör att man ser ut som man har pengar. folk brukar respektera en mer då . erkänn att du landat brudarna lättare än vanligt med? ;)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
om jag har, dom kallar mig brudarnas arlanda numera.
Ridå
rinner näsan, spakur? fet battle. nickos bästa hittills, helt klart, och en jävla fin start på spakur.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Skivsamlare
2011-06-30 11:22
Haschrökande, rimrunkande, reggaebasister med kostym är det bästa!!!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Spakur jag trodde fan att du va mange schmidt först! Du får sluta luras med kostymen!
http://www.myspace.com/murderdem
Tycker mer om spakur pga potentialen som finns. Alltid gillat dig, jag är ditt största fan, jag är kär. Puss? Puss! Men har du fått nått i näsan månne? Snuvigt värre ju. Nästa gång Spakur battlar så blir det nog slakt, om inte nästa så gången efter. Spakur och Henry i tagteam vore för övrigt the shit. Styr upp?
anekenfali: tack! hehe, ja det var lite mycket näspet i den här. håller man inte i en mick har man plötsligt dubbelt så många händer man måste göra nåt med. Spakur/Osvensk Tuger vs Spakur/Henry Bowers hade varit nåt, Det ska jag fan försöka styra upp. Switchar mellan kavaj å t-shirt när jag byter sida. Zamorabattlet va riktigt kul förresten! Det ser jag fram emot att se. Mycket freestyles å onda blickar.
Ridå
Du ser fram emot att se? Du var ju ändå där! Jag ser fram emot att se det. Var mer lite frivillig knarkspaning från min sida, lite kolanos så där. Men det är ju högst förståeligt med nervositet. Jag vet inte alltid vad jag ska göra med händerna, och då står jag aldrig på scen/framför publik. Antar att det är värre med folk som tittar på vad man gör med händerna.
minns inte så mycket av det, eller jo det gör jag väl, men man har för mycket å tänka på när man står där, missar lite av motståndarens rader å tänker på hur man ser ut. svårt å få helhetsintryck då. men jag tror det blev bra.
Ridå
Tycker denna går till NickoMack. Han är on-point och är definitivt bland det bästa delivery-mässigt. Spakur har mycket att jobba på om han ska kunna etablera sig inom Svensk battlerap. Han snöar ut en jävla massa och slösar sjukt mycket tid på att rimrunka. Dock alltid roligt med nya deltagare på den allt växande battlescenen.
Baggykläder och keps för de etnicitetstympade svenskar ungdomarna.
Tunga multies från båda emellanåt. Svårdömd match men de är båda riktigt duktiga. Tråkigt att man bara kör promobattles i Basementadily. Lite dommare borde väl inte så svårt att få tag på eller?
måste nog säga att spakur tog den. visst, han gav ett lite osäkert intryck först, men han la ju helt klart fetare rim, originalitet. jag tror på spakur i framtida battles. nickomack hade typ ett par roliga rader tex prinkorvdreads-raden, haha
blastar´n hehe trodde du att vi körde promo-battles för att vi hade problem med att få tag på domare ?
Tja spakke
"You just gotta be dope" - Slim Shady.
tjabba. skulle du som jag tycka det va fett med lite övertid i den här tråden? det fetaste vore med övertid mellan nicko å mig också, kändes lite svårt å avgöra faktiskt.
Ridå