I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Basementality (New Blood): Kallebalik vs Kalle Balik (Namnbattle)
Svensk Hiphop - Battles
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
sincedayone P37
Rappare
2011-06-02 17:01
Kalle Foureyes (ja jag var tvungen och jag har också glasögon så inget illa menat) ger ju hopp till andra färskingar som vill ta sig upp och battla.
Skitnice mannen! Keep it up!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress
"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Gojira
2011-06-02 20:40
hipsterpojken var vassare
rawr
Schri
2011-06-03 17:33
Det kanske är så man får börja skilja på dom.
Returmatch, Kalle Brillz Vs. Kalle Grillz
soundcloud.com/brormusk/sets
Critical
Supporter
2011-06-03 18:01
annars så skriver dem namnen olika, kalle balik, kallebalik :)
basementalitybattles.com
-
tryckaskivor.se
-
twitter.com/critical_se
Pope P38
2011-06-08 02:45
Tycker att det är skit kul att ni tar in nytt blod men blir så grymt arg på dom som verkligen inte ansträngt sig ett skit inför scenen, som röda kepsen verkligen inte hade gjort.
Får man en chans att synas och få ut sitt namn på det där sättet, vilket är stort, så känns det så respektlöst att kliva upp och verkligen inte ha ett skit att säga. Alla kan skriva några bars som publiken inte behöver klappa åt på grund av skuldkänslor.
Brillzen gjorde riktigt bra ifrån sig och som många säger så har han potential till att bli en riktig lirare. "Baitat Mr Cool" hit och dit.. jag tycker personligen att man inte kan dömma ut någons stil efter så lite "stage light". Hans stil kommer säkert att utvecklas om han får vara med en stund.
Kul att kolla på och blir alltid lika road av Basementality!
Everything is music.
CystornaGraaf
2011-06-11 00:39
Jag vill än en gång tacka för alla lovord, men egentligen är syftet bara att uppa tråden så att klippet får lite mer views och så småningom kommer över 5000.
Och för de som är intresserade kan jag berätta att jag, mina glasögon samt mina bögskämt snart ska battla igen.
twitter.com/KalleBalikblek
redgunn
2011-06-16 23:40
äntligen har mr cools son börjat battla...harry potter tog den lätt eller jag menar kalle i brillor ser fram emot mer med han på den svenska battlescenen..
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»