Allvarligt talat.. ni som sitter här och skriver "whaaa, fan va tung battle""de sjukaste jag sett" blabla.. måste ju skämta? De där va fruktansvärt dåligt för att vara Dirtbag, hallå? DIRTBAG. Alla bara skriker och gapar på hans rader bara för att han är en av dom fetaste battle MCs utanför Sverige. Battlen va lite rolig men den va långt ifrån sjukt grym.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
basmentality needs to get a super hot swedish chick in the middle of every battle jus like kotd
http://www.myspace.com/murderdem
Grym insats från Henry! WD2?
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Jävligt bra battle!! Henry bevisar att han är Sveriges bästa battlerappare för tillfället!
hookz Kul att folk kan tycka såå olika. Organik från KOTD skrev precis att han tyckte det var ett av Dirtbags bästa framträdanden och The Saurus skrev "Henry Bowers is the truth" :)
Critical
basmentality needs to get a super hot swedish chick in the middle of every battle jus like kotd Vad säger du? :)
Var det oväntat att Bowers skulle ta hem det eller? King shit...
http://mikrofonberoende.wordpress.com
critical.. folk kan tycka det. jag pratar bara vad jag tycker personligen. peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nu har du ändrat dig helt.. kolla ditt första inlägg
Jag skojar inte om jag har kollat igenom denna battle 10 gånger nu... fy helvete vad bra den är :D "this bumfight ain't done right" HAHAHAHAHAHAH !!
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Efter att ha sett den här två gånger ger jag det till Henry! Båda var duktiga dock!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
16 700 views! över förväntan!!
Något som precis slog mig... Jag sitter och ser igenom battlen för andra gången. Rayden "representar" när han i själva verket ska presentera sig själv och Mr. Freeze, och sen så har ju alla andra redan påpekat the coss-toining! Föresten, crown och heads är samma sak. krona (crown) = heads klave = tails Kan någon medla till Rayden? :P
Jag har ätit pannkaka!
Där är en krona på ena sidan och ett huvud på andra
Fortsätter världen såhär med att skapa nya meningar för gamla ord så kommer vi snart inte förstå varandra alls. :P What happened to unity?
Jag har ätit pannkaka!
MilK - På en så ruggigt fet battle var du t.o.m. tvungen att haka upp dig på något liknande ? :S coss the toin var ju skitkul haha, ingen verkade märka någon skillnad på plats just då heller verkar det som.
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
Kul ja absolut, men frågar du mig så tycker jag att svenskar som försöker med den här gangstergrejen att snacka engelska "Yo motherfucker", det är bara löjligt. Gå ut och slå ihjäl någon eller tryck ner en pistol i någons hals, då är du gangster... om inte annat så jävligt sjuk. :P Jag är helt enkelt bara trött på sånt där... that's it. "t.o.m"? Har jag gjort det flera gånger? :P
Jag har ätit pannkaka!
Vänta vänta vänta, för att han har en bandana knuten på snedden och pratar med mer "amerikansk" dialekt så försöker han vara gangster ? Svälj fördomarna tillsammans med en granat eller något och försök fokusera på viktigare grejer :S
Kolla vem som har fördomar! Jag bara säger att man ska inte fejka något man inte är, och sen får man väll se ut hur fan man vill? Men visst "keep it real" är visst inte så real längre. Lägg ner skiten om "sluta haka upp dig" och att jag baktalar människors kläder om du inte ens är läskunnig nog att granska mina inlägg. Det enda jag har sagt är att Rayden blir lite för mycket ibland, nothing more, nothing less.
Jag har ätit pannkaka!
Näe men om det jag radade upp inte var vad du grundade DITT uttalande på, vad grundar du det då på ? "Det enda du säger" var nyss att han var wannabe gangster... Somsagt, varför ? Tycker folk gnäller alltför mycket på hostsen istället för att propsa battles, DET däremot blir för mycket ibland.
Någon mer än jag som tror att Henry Bowers vs. Soul Khan skulle kunna bli en jävligt tung battle?
Alexander "Wizzie Dee" Wallace
[email protected] www.wizziedee.com
Någon mer än jag som tror att Henry Bowers vs. Soul Khan skulle kunna bli en jävligt tung battle? jaja sjukt fet tanke alltså!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Det finns många feta matchups, men soul khan kommer nog inte hända på ett tag iallafall då han inte battlar just nu
fbws Nu är det sista gången jag skriver det, sluta vara så jävla trög och försök förstå mina ord som jag skriver här, ok?
frågar du mig så tycker jag att svenskar som försöker med den här gangstergrejen att snacka engelska "Yo motherfucker", det är bara löjligt. Jag kopierar det en gång till för säkerhetsskull...
frågar du mig så tycker jag att svenskar som försöker med den här gangstergrejen att snacka engelska "Yo motherfucker", det är bara löjligt.
Jag har ätit pannkaka!
MilK - Du gjorde ju bort dig själv med att t.o.m. kopiera ditt sjukligt felaktiga inlägg två gånger... Du har fortfarande inte svarat på vad som är gangstergrejen i fallet ^^
Någon mer än jag som tror att Henry Bowers vs. Soul Khan skulle kunna bli en jävligt tung battle? Jag såg någon youtube-kommentar om det där och instämmer helt !
Bowers åt upp han!
mok vurban
Haha milk.. vad är det som är konstigt med att säga heads till sidan med huvudet och crown till sidan med kronan?
Fet battle. Henry vann rätt lätt, tror Dan underskattade lite och kom inte med sitt a-spel.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Critical Anledningen är nog att det är mer ett ordspråk, "Krona eller Klave", "Heads or Tails". Vad jag vet finns det ingen klave eller svans, men man säger så ändå. Därför blir det fel att säga "heads".
Crit , det är som Tazty beskriver det, så menade jag. Jag tänkte bara ge ett heads-up innan någon kommer och klagar, men-men...
Jag har ätit pannkaka!
båda vann, men mest henry. oerhört fet battle!
Ridå
Producent
2011-06-06 22:31
Någon mer än jag som tror att Henry Bowers vs. Soul Khan skulle kunna bli en jävligt tung battle? soul khan battlar inte längre.
och milk.. rayden är ju inte ens svensk.. så du slipper störa dig på det nu :)
Konstigt , jag skulle nog tippa på att han har svenskt medborgarskap, eller du kanske anser att Finländarnaskategorisering av medborgare är bra? Pooooow!
Jag har ätit pannkaka!
Vad hände med Spakur? Hittar inte hans battle
Anenkefali - Den är inte släppt än. Checka uppläggningsschema
här ! (Vissa videos är dock försenade, så det är några dagars förskjutning på datumen...)
har inte sett nå battles sen organism 12 vs beväpnad tjockis 200ngt, vart har beatsen tagit vägen? satan vad dom rimmar dock, bowers är grym
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Taztylicious & MilK Han säger inte ens "heads". Han säger - Do you want to be the Crown or the Head? det kan man ju omöjligt klaga på hahah
Moderator
2011-06-18 01:25
Har kollat på denna många gånger nu, alltid lika rolig :D Så jävla grym battle!
//TW
MC_Snällman P23 Haha vakna lite va
Producent
2011-06-20 18:38
MilK ja, jag är finne. så all day every day tycker jag det. poow
har ingen jättekoll på dirtbag eller battles överlag, men han var jävligt rolig!! Och henry var grym också. jämnt som fan
hets, stress, fest!
missat denna haha, verkar vara helt sjukt fet stämning på battlen/i publiken!