[vid] Mr Cool inför battlen mot Acke & Nickomack
tänkte om ni inte sett.
In a world full of shit, you are still an asshole to me.
Sheit hade ingenaning om att cool skulle battla acke och nicko, var händer det och när? Och vem kommer vara Cool's partner? nohomo Mrcool är helt sjuuukt underhållande, dog av garv. Cool>>>
B
Hahahha så jävla rolig!
"Visst är det vackert.."
haha=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha! xD
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator
2011-05-05 17:41
Så jävla rolig var den ju inte. Sjukt förutsägbar, när det stod Mr Cool kollar på 2girls1cup förstod jag hur klippet skulle te sig.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
vi tar den igen, den var så FRUKTANSVÄRT BRA!
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
o-zone eller base?
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
Mhz: jag har inte en aning.. ingenting framgår i denna videon ialf :P
Man kan ju inget mer än att älska han.
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
fan herr cools videor knäcker alla andras, dom som jag själv gjort inkluderade. jag skrattade mycket.
http://www.henrybowers.com
ja fan om jag kunde få byta ut alla jag arbetat med som skrivit i den här tråden mot att få se videon en gång till hade jag gjort det. jag skrattade så jag sket på mig.
Ridå
Förstår inte den SJUKT BRA JÄVLA MEGAHUMORN SOM MAN SKRATTAR IHJÄL SIG SOM FAN AV i alla hans jävla klipp han släpper ? Nu ska jag inte döma alla klipp han gjort bara efter just detta, men det här klippet var ju sjukt tråkigt...
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
inte för att vara en glädjedödare, men peka på en sak som ens kan tendera till att vara lite roligt i detta klipp?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Friggan P22(?) Uppenbarligen har du inte sett samma klipp som oss andra. Men om du nu har gjort det (vilket jag betvivlar starkt). så en sak som är ganska roligt är att han inte blir illamående utav "Hungry bitches" klippet men dessvärre blir han det utav Nickomacks o Ackes battle mot Codein o Cracksson.
ok, jo ja uppfattade det jag med.
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
dom som jag själv gjort inkluderade ja fan om jag kunde få byta ut alla jag arbetat med som skrivit i den här tråden mot att få se videon en gång till hade jag gjort det. hahahahhaa spakur. så jävla dåligt av lo-kut, säljer ut sina egna.
Saman, nåja Lo Kut är väl ingen stor förlust.... AAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHHAHAH HAN ÄR KORT
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
Jag undrar om alla förstår allas ironi. Ibland är det lite svårt med ironi på internet. Småkul video i alla fall, bara för att det är Mr Cool, ingen annan hade kunnat göra samma video och fått den lite rolig. Men den är inte i närheten av lika kul som hans radioprogram eller filmen där ha tittar på Third Eye.
Jag undrar om alla förstår allas ironi. Ibland är det lite svårt med ironi på internet. Då jag har grova autistiskadrag så tar det sådan ofantlig stor del av min energi för att förstå mig på någonting som ironi, så jag skippar hellre det helt och hållet och tar allt bokstavligt.
Så innan du spiller ur dig något sådant igen tycker jag du ska tänka till. För det finns faktiskt sådana som mig omkring dig!
Då jag har grova autistiskadrag så tar det sådan ofantlig stor del av min energi för att förstå mig på någonting som ironi, så jag skippar hellre det helt och hållet och tar allt bokstavligt. Så innan du spiller ur dig något sådant igen tycker jag du ska tänka till. För det finns faktiskt sådana som mig omkring dig! Om du tar allt bokstavligen så är det konstigt att du inte gjorde det med mitt inlägg utan läste in något annat. Jag skrev bara att jag undrar om alla förstår allas ironi. Jag upplevde vissa av inläggen i tråden som ironiska varför jag skrev ner min fundering. Och det är svårt med ironi i textform. Det står jag fast vid.
Så att folk här inte missuppfattar: Respekt till min homey Lo Kut!
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
han är inte långsint oavsett. det är nog lugnt.
socialbidragstagandeinvandrare P28 hahahah den var bra!
Producent
2011-05-09 22:23
hans minspel under 2 girls 1 cup va roligt och sött. själva grejen va lite förutsägbar och inte så värst kul tycker jag.
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
28:e maj i lund alltså, fett! O-hund & mr cool tillsammans blir spännande!