[Video] The O-Zone Battles: Sabotage vs R-Man (Promo - 4 day prep)
Det är äntligen dags för nästa video från "The O-Zone vs Sista Bossen", från Mejeriet i Lund. Som inträffade på ett så bra datum som den 26 Februari 2011. Ursprungligen så skulle 2 i Styrka och R-man mötas, men pga personliga skäl så drog sig 2 i Styrka ur 5 dagar innan evenemanget. En finslipad nödlösning skedde från R-man och Sabotage som gick med på en battle med endast 4 dagars förberedelse. Så mina damer och herrar, The O-Zone presenterar nu: The O-Zone Battles: Sabotage vs R-Man (Promo - 4 day preparation battle) Enjoy! //Mvh The O-Zone Battles
www.theozonebattles.com Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till
[email protected]
Hihi jag e först :D Sjukt fett älskar stämningen så där vänligt som det borde vara fett najs :D E lite ny på sånt här men jag sätter dom lite mer ingående kommentarerna som spoiler Spoiler Sabbe gjorde otroligt bra ifrån sig det långa tjohejet förvånade stort knivur raden var grymt ball, pappers raden var kaxig något sjukt o prinzen raden var också snor ball. Helt enkelt Sabotages bästa battle R-man kickade som vanligt sönder första skrattet kom redan i han presentation "var fan är jag med ?" det ända som var lite dåligt var att första versen var lite halvdan om jag ska vara ärlig. pappers raden var skit ball (kanske var pappret inte så dåligt från första början det har ju lätt till ganska många balla skämt) Feffe raden också ball och den med att äta kuk UNDERBAR älskar när man drar upp gamla grejer
There ain't no dick like the one I've got
Glömde nämna Spoiler I PUT YOUR NAME raden den dödade :D
There ain't no dick like the one I've got
R-Mans avslutning var grym. Kul battle all-in-all imo.
Ja
Producent
2011-04-03 23:08
R-mans första var ju lite av ett trainwreck, men i slutet kom han igen. Sabotage gjorde sin bästa insats hittils, lite lugnare och tappade inte bort sig. Kul battle, man märkte att det var skön stämning.
Haha fyfan, R-man varvade en del konstigheter med rena jävla klassiker. Ibland känns det som man kan quota hela hans verser. Knivur/kukur-flippen, sjuk.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
måste säga att critical e fet som fan som ordnar så många event, även om de är för långt bort för min del att ta sig till så ofta iaf, men stämningen på o-zone ser alltid ut att va fetare. ska absolut ta mig till ett basementality battle snart så jag kan jämföra irl :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Sabotage gör sitt fetaste battle. Kul och smart att han driver med sitt papper, tar udden av R-Mans kritik en aning. Annars känns det lite flamsigt. Varför säger Sabotage flera gånger att han bara skojar till exempel. R-Man känns inte helt fokuserad. Det var inte i närheten av lika bra som mot Osvensk tiger även om mycket som levererades var bra. "Du är bäst på pappret om du fattar vad jag menar" var kanon. Fett av båda att ställa upp med så kort varsel. Samtidigt kan man inte låta bli att tänka på hur fett detta hade kunnat bli om de hade bokats till nästa O-Zone istället och haft längre tid på sig att skriva och öva.
Som sagt verkar det vara jävligt soft stämning där! Sabotage bästa battle, R-man var grym i sista. När släpps 3I/Ohund tagteam!?
"Visst är det vackert.."
Sabotage bästa, men han är fortfarande den sämsa i o-zone. R-man tog detta lätt.
Enda gången jag tkr r-man har varit dålig nästan lika dålig som mr.cool. Men ändå flippade han det bra i vissa rader så det klarade måttet, Sabotage var mkt bättre i denna battle iaf..
Söt asiatisk tjej i bakgrunden, :) Nice battle med tanke på hur kort förberedelsen var. Ser ingen som vinnare direkt, skulle varit en rond till.
Ja, jag reagerade också på henne. Sen såg jag Bobby Boliviano försöka äta upp henne i Grizzly vs Pistol-videon. Grattis till honom, får man väl säga.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
nästan lika dålig som mr.cool. Märklig måttstock...
Ball battle! Roligt att det är Sabotages bästa insats hittills, 4 dagars prep borde bli hans grej
Gillar verkligen att folk hoppar in med kort tid för förberedelse. Hoppas det blir mer sånt. Är ju också ett sätt att visa sina skills på. Tycker R-Man tog den utifrån hans framträdande även om han levererat mer i sina tidigare battles.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
När jag hörde denna första gången på jobbet så tog jag inte till mig allt av R-Man, han lät väldigt mycket sämre först.. Speciellt första ronden med honom, då kände jag att Sabotage vann ganska enkelt och att R-Man till min besvikelse underpresterade som fan.. Drog nyss igenom battlen igen på hemmaplan med bättre volym och fokus, och nej... Sabotage vann inte kan jag säga :P Dock var det ingen av dom som dominerade, men båda levererade jävligt jämt och fett med tanke på 4 dagars-preppen. R-Man tog dock hem detta med sin sista rond haha, den var faktiskt sjuk! "AAOOOO" -håll käften !
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
hehe.. kukur..
throw your hands in the air like they're not attached and realize without hands they'll be hard to catch
R-Man är sjukt tung, Sabotage rimmar ganska dåligt lixom. Flerstavar inte alltid och när han väl gör de så är de enkla rim. Han hade en skön rad dock om R-Mans flickvän, R-Man vände knivur raden till kukur så jävla snyggt. Han dödade i 2a raden, kan någon förklara "Går Ihop som noah & Kamoflage-jacka" raden?
Geni
Är inte Noah den där mumlande snubben som skulle battla Diz utanför Basementalityeventet?
Vad heter låten som spelas när R-Man presenteras? Är den släppt?
Nej inte den utan den som spelas när han presenteras. "Hon går ut och dansar salsa fast limmar på alla grabbar..."
Tack! Hade laddat hem den men glömt att lyssna. Kul att det är en liten hänvisning till detta battle i låten.
R-man vann detta jävligt enkelt- även om detta var hans sämsta och sabotages bästa. förstår verkligen inte vad folk ser i sabotage?
R-man är bästa battlaren just nu, han behövde inte ens prestera sitt bästa i denna.
Freeble_ Nä Sabotage hade han ett enda flerstavigt rim eller? Han kanske ska söka till Latin Kings.
kan någon förklara "Går Ihop som noah & Kamoflage-jacka" raden? undrar oxå över detta!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Trush tror inte det. Men man kan vara fet på att battla även om man inte kan flerstava. Det är mer att han enligt min åsikt knappt säger något releveant, personligt eller roligt. R-man säger det ganska bra själv "hur många enkla rader ska komma ut ur din mun, att du ens får jubel är skumt." Nä men ska inte hata, men skulle vara kul att höra vad det är som folk tycker är bra.