Videos inför battlen på kägenbanan nu på Lördag den 19:e feb
Frågade lite folk på stan hur dem trodde det skulle gå i mainevent battlen nu på lördag. kommer fler klipp snart
han coltranefantasten borde vara med som expertkommentator i alla framtida battles.
haha ja jag veeet inte riktigt :) dizaster älskade videon skrev han på sin facebooksida nyss hahaha nu är det 5 dagar kvar
haha håller med socials.. :)
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Kommer main event läggas upp på youtube?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Redaktionschef
2011-02-14 18:25
haha, ball.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ballt!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
@S-oteric P24 Nej alla battles utom main eventet kommer läggas ut på tuben...ehhh
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Du förstod inte varför jag frågade?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
för att dryga dig, för ni är avundsjuka
lika drygt som att starta ett nytt tråd om samma ämne
jag är lyricist, jag kommer med mammadissar i stället. hahaha
haha klockrent! lova mig att ta de lugnare denna gången! I believe in you! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Det sjukaste är att jag spelade in ett blogginlägg igår där jag sitter på en stol framför skärmarna i studion, snurrar runt och runt och runt och säger typ samma saker.. skrämmande. Var inte prendel lite blek btw? Rädd?
Indianen
Haha klockrent? Tycker det är lustigt att Tigers sinne för humor är närmast obefintlig och att han, i en annan tråd, hånar Mr Cool för att han är rolig. Prendel var lite roligare iaf :o)
Word Eylem! "Var inte prendel lite blek btw? Rädd?" Haha! :)
"Visst är det vackert.."
Hatar mig själv för att jag inte kan va på plats och se det här! så många feta battles alltså! Critical jag gav dig kritik i en annan tråd för att du inte tänkte lägga upp en battle men fan när jag tänker på va du gör för svensk hiphop tar jag fan tillbaka det! PUSS !
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
ser fett fram emot r-man vs osvensk tiger alltså.
Jo fan crit du har verkligen steppat igång svensk hiphop! big up till dig och basementality!
thanks!
okwerdz o dizaster är i sverige nu, dem var inte vara beredda på att det skulle vara så här kallt haha
Toastare
2011-02-18 10:34
Hahahahahahahahahahahahahaah!
www.twitter.com/jimmypistol232
"kända för att hela er regering dör i en flygkrasch.. hela tiden.." HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH han SA VERKLIGEN Det precis!! xD HAHAHAAH!
HAHAHA :D
"Visst är det vackert.."
Hahahaha R-man asså.. fyfan vilken go snubbe :) Älskar när han driver med Osvensk Tiger's keps-grej i slutet.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Hahahaha så jävla bra Rman!!!
jag filmade okwerdz som klippt det
Tuuuuuuuungt. "barehanded snowball" hahaha
Producent
2011-02-20 19:19
r-man är min idol, typ. fniss.